Kórházak megvesztegetésével vádolják a Siemenst Kínában
A kínai hatóságok szerint a német cég kórházigazgatókat fizetett le, hogy az intézményeik az ő orvosi eszközeiket vegyék meg.
A kínai hatóságok szerint a német cég kórházigazgatókat fizetett le, hogy az intézményeik az ő orvosi eszközeiket vegyék meg.
Miközben a fejlesztési miniszter hétfőn egy újabb paksi dossziét tolt be a parlamentbe – most éppen a következő évtizedek nukleáris hulladékkezelésével a fókuszban – a németek és osztrákok után Dániára is kiszámolták, hogy az atomerőművi olcsó áram közgazdaságilag már ma is inkább csak rémálom.
Nálunk a hitelből építendő új paksi erőművet kiáltották ki az évszázad beruházásának. Ilyen az Németországban - hitelek nélkül, a vasúti közlekedésben.
Országos franchisepartneri hálózattal terjeszkedik az Elektro Outlet, a társaság vezetése a közeljövőben mintegy 30-40 egység csatlakozására számít. Európában is egyedülálló a kezdeményezés, hogy a műszaki outlet területén a franchise eszközeivel növeljék a piaci lefedettséget. A tapasztalatok szerint a szegmensben bőven van tartalék, a csatlakozók arra számíthatnak, hogy az induló befektetésük egy éven belül megtérül.
Új csúcstartója van az egy szélerőművi egységből kinyerhető teljesítményért folyó versenyben; tizedével javítja meg az eddigit rekordot pusztán annak köszönhetően, hogy a gyártó a méret növelése helyett a technológiai innovációt tartotta szem előtt.
Elindult az első szerelvény vasárnap délelőtt a varsói metró második vonalán: a 6,1 kilométeres, 7 megállóból álló szakasz a Visztula két partján fekvő városrészeket köti össze.
157 darab, tengerben álló szélturbinát rendelt egy dél-afrikai cég három, lényegében egyszerre épülő projekthez. Na ki a szállító?
A Siemens és a Volvo nem most jött rá arra, hogy az e-buszok + gyorstöltőhálózat = tisztább, gyorsabb és olcsóbb nagyvárosi tömegközlekedés, de most el is döntötték: megépítik a rendszert.
Megint megrendelést kapott a Siemens Amerikában egy újabb szélerőműpark komplett telepítésére. Most Kansas a célállam, ahol így már az idén ősszel 48 MW-os kapacitással el is indul az Alexander szélerőmű.
Az elbocsátások több mint fele Németországon kívül lesz, nálunk 2500 embert foglalkoztat a német óriás.
A Miniszterelnökséget vezető miniszter szerint Magyarország komoly gazdasági sikereket ért el a német kancellár budapesti látogatása során, ennek részleteiről azonban Lázár János a konkrét szerződések megszületéséig nem nyilatkozott, hogy ne veszélyeztesse a további tárgyalásokat.
A korábban megjelent hírekkel ellentétben nem tervez magyarországi gyáregységet a BMW – közölte a cég a hvg.hu-val.
Nem a vásári búcsúba való, mert 3-4 hétbe telik felszerelni, de a 80 méteres szörnyetegen szinte minden automata .
A versenyjogi hatóságok jóváhagyását követően a Bosch-csoport felvásárolta a háztartási gépeket gyártó BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH vállalatban meglévő 50 százalékos Siemens részesedést – közölte kedden a Robert Bosch Kft.
4300 szabadalmat adtak be az idén, de több mint 900 találmány (és további, mintegy 850 egyéni szabadalom) összesen egy tucat szakemberhez köthető. A Siemensnél innovációs szuper évet zárnak.
Püspökladány, Abony, Mór vagy Kiskőrös teljes éves áramszükségletét biztosítani tudja az a két, heteken belül üzembe is álló óriási szélturbina, amit először telepítenek szárazföldre. Nem, nem nálunk, Németországban. Ott fúj a szél.
Tavaly még csak egy kósza ötletnek tűnt, erre máris bemutatták azt a hibrid Volvo buszt Hamburgban, amit 6 perc alatt fel lehet tölteni.
A tűzpiros dízel Desirókat nem kell ugyan bemutatni idehaza, de a főként a budapesti elővárosi forgalomba besorolt motorvonatok hiába sorolhatók ma is a hazai járműállomány modernebbjei közé, a konstrukció felett valójában kicsit eljárt az idő. Nem, nem nálunk, Ausztriában.
Összesen 137 onshore szélturbinát állít működésbe Ontarióban a Siemens a jövő év végéig. A kanadaiak ezzel az egy projekttel simán leléptek minket.
Bemutatták az Eurostar vasúttársaság új, e320-as szuperexpresszét. 2015 végéig a tervek szerint még hét új vonatot állítanak forgalomba a korábban megrendelt tíz mellett. A szerelvények nemcsak a Brit-szigeteket az európai szárazfölddel összekötő Csalagúton keresztül futhatnak ugyanis, hanem a hagyományos európai vasúthálózatokon is. Ez azt jelenti, hogy az eddigi végállomásokon, Párizson és Brüsszelen túl más városokba is járhatnak majd.