Megerősítették: búcsúzik a Suzuki Ignis, a Jimny és a Swift Sport
Jelentősen átalakul a japán gyártó kínálata, három kisautó távozik az európai piacról.
Jelentősen átalakul a japán gyártó kínálata, három kisautó távozik az európai piacról.
A Magyarországon is rendkívül népszerű szubkompakt crossover SUV sokoldalúságát mi sem bizonyíthatná jobban, mint a tény, hogy hányféle terepen képes helytállni, a várostól az úttalan utakig. Az 1988-ban bemutatott Vitara idén ünnepli megjelenésének 35. jubileumát, így ebből az alkalomból összegyűjtöttük az immár a negyedik generációjánál járó stílusos modell legkülönlegesebb változatait.
35 év hosszú idő, azonban az autóiparban szinte valóságos örökkévalóságnak számít, különösen akkor, ha egy-egy modellről van szó. Azok a típusok, amelyeket ennyi időn át gyártanak, egyet jelentenek azzal, hogy rendkívül népszerű, megbízható és praktikus autókról van szó. A Suzuki második legrégebb óta gyártott modellje eredetileg terepjárónak indult, de városi crossoverként tudott kiteljesedni: ez a Vitara történetének első része.
Elsőként Japánban és automata váltóval lesz kapható a japán kisautó új generációja.
Több konstrukció is létezik azon kis- és középvállalkozások (kkv) számára, amelyek egy vagy több autót szeretnének lízingelni, azaz nem azonnal megvásárolni azokat a kereskedőtől, kifizetve a teljes vételárat. Penz Tamás, a Merkantil Bank flottaüzletágának vezetője, a Merkantil Bérlet Kft. ügyvezető igazgatója segít eligazodni abban, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni az egyes lízingfajták kiválasztásánál.
Hamarosan megérkezik hazánkba az újgenerációs Swift, amit később a megújult Vitara követ majd, és akadnak olyan Suzukik, melyektől hamarosan véglegesen búcsút kell vennünk.
3 perc 47 másodperc: ennyi idő alatt érte el a 102 méteres mélységet első magyarként Korok Fatima szabadtüdős mélymerülő világbajnok. De milyen érzés megtapasztalni azt a különleges, víz alatti univerzumot, ahol körbeölel a kékség? Milyen az, amikor szabadesésben "zuhan" valaki lefelé? Egy borongós őszi napon követtük végig Fatima egy napját.
Határozott elképzelései voltak azzal kapcsolatban, hogy milyen autót szeretne. Jól kellett teljesítenie városban, de a hosszabb, akár több száz kilométeres távokat is könnyedén kellett vennie. Sok más márka és egy másik Suzuki-modell után Purger Zoltán egy Vitarát választott idén májusban. Azóta lassan 50 ezer kilométert tett az autóba. Arról mesélt nekünk, miért így választott, és milyenek a tapasztalatai a Suzuki mára már ikonikussá vált modelljével kapcsolatban.
Egyáltalán nem ritka, hogy vezetés közben egy megkülönböztető jelzést használó jármű keresztezi utunkat. De vajon hányan tudják azt, hogy ilyenkor mi a teendő, és valóban sikerül-e úgy reagálni, hogy azzal ne hátráltassuk a segítségnyújtókat munkájukban?
Hogyan lehet 600 autós nagyvállalati flottát eredményesen üzemeltetni a covid, az ukrajnai háború, és a megváltozott gazdasági körülmények ellenére is? Fehér Tamással, a Colas magyarországi cégcsoportjának flottavezetőjével beszélgettünk.
Első látásra úgy tűnhet, a járműipar letette a voksát a beépített akkumulátoros elektromos autók mellett. Alternatívákból azonban nincs hiány, és néha egészen meglepő, hogyan próbálnak energiát nyerni a gyártók.
3 hengeres benzinmotorral, normál és lágyhibrid verzióban debütált a japán gyártó új kisautója.
Két éven belül indulna a sorozatgyártása a Skydrive légitaxijának. Az eszköz forradalmasítja a városi közlekedést, de mi kell ahhoz, hogy tudományos fantasztikumból ne úri passzió legyen, hanem valódi segítség? A Skydrive vezetőjével beszélgettünk Tokióban.
A legmodernebb technológiákat felvonultató szuperkönnyű kétkerekűnek alaposan megkérik az árát.
A limitált szériás japán szabadidő-autó indulóára hajszálnyival 8 millió forint alatt maradt.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan mutathat az aktuális G-Klasse érkezőben lévő kistestvére.
Mutatjuk, hogy hogyan fest testközelből a japán szabadidő-autó limitált sorozatú egyedi új kiadása.
Hamarosan egy limitált sorozatú új Vitara érkezik a hazai Suzuki-kereskedésekbe, melyhez Korok Fatima adja a nevét.
A Magyar Suzuki Zrt. Budaörsön adta át a szolgálatra felkészített kocsikat az Országos Mentőszolgálatnak, a helyszínen ismerkedtünk meg a 2 milliárd forintos flotta autóival.