Suzuki áremelés: drágulnak a magyarok kedvenc autói
A S-Cross és a Vitara ára is közel félmillió forinttal emelkedik.
A S-Cross és a Vitara ára is közel félmillió forinttal emelkedik.
Nem ez a két ország számított idáig sem a cég legfontosabb piacainak.
A japán kompaktot egy 90 lóerős szívó benzinmotor mozgatja.
Érkezőben a japán gyártó vérfrissítésen átesett kompakt modellje.
A külső megjelenése és az utastere nem változott, ellenben a hajtáslánca teljesen megújult a Vitarának, melynek ára most először karcolja meg a lélektani 10 millió forintos határt. Meghajtottuk a gyengébb, lassabb és kevesebbet fogyasztó új Suzukit.
A már hetek óta gyártásban lévő új Suzuki szabadidő-autó a jövő héttől lesz rendelhető – jövünk az árakkal és egyéb információkkal.
A zöld rendszámos autók tulajdonosai egy sor kedvezményre jogosultak, azonban fontos tudni, hogy attól, mert egy autón ott a hibrid felirat, még nem biztos, hogy meg is kaphatja a különleges hatósági jelzést.
Összeeresztettük egymással a nemrégiben alaposan felfrissített S-Crosst a megújulás előtt álló Vitarával, és megnéztük, hogy körülbelül hasonló áron mit kínál a közelmúltban ráncfelvarrt Duster.
Éppen csak megérkezett a felújított S-Cross, máris a rajtvonalon áll a felfrissített Vitara.
A férfi kipattant az összetört autóból, és nekiment a másik kocsit vezető nő férjének.
Egy ilyen felszereltséggel 6 millió forint alá csökkenhetne az S-Cross indulóára.
A lágy hibridtől az elektromos hálózatról tölthető hibridig tart a paletta, de melyik mire jó, és kinek ajánlott?
Lágyhibridként nyit az újdonság, jövőre érkezik a normál hibrid hajtás, 2025-ben pedig jön az első villany Suzuki.