Meg is van az Apple virtuálisvalóság-szemüvegének első közveszélyes felhasználója: a sofőr, aki egy ilyenben vezet
Félő, hogy nem ő lesz az utolsó, akit így látunk majd.
Félő, hogy nem ő lesz az utolsó, akit így látunk majd.
Elég-e, ha az önvezető rendszer csak figyelmezteti a sofőrt, és ha az nem reagál, akkor csak kikapcsol?
Nem véletlen írja le a Tesla a használati utasításában, hogy minden felelősség a sofőré „önvezető módban”.
Egy amerikai fogyasztóvédelmi magazin azért mutatta meg a módszert, mert történt egy halálos baleset egy Teslával, amikor senki nem ült a vezető ülésben.
A Tesla autógyár tulajdonosa azután szólalt meg, hogy halálos balesetet szenvedett két ember az egyik autójukban, amelyet nem vezetett senki.
Még a „füleit” is behúzza menet közben.
Az amerikai cég önvezető rendszere "mérsékelt szintű" besorolást kapott biztonság szempontjából a legnagyobb európai, személyautó biztonsági teszteket végző szervezettől.
A Tesla Autopilotjának sikerült elkerülni egy vaddisznóval való ütközést hajnali fényben.
A Teslák egyik legnagyobb mutatványa az önvezetés, aminek alapfeltétele a villámgyors reagálás is.
Precedens értékű lehet, ha adott esetben az önvezető autót gyártó céget is hibásnak találnák.
Bemutatta az amerikai autógyártó a legfrissebb önvezető rendszerét.
A Tesla Model 3 tulajdonosa állítja, hogy az Autopilot vészfékezési funkciója mentette meg, amikor egy hóvihar nyomán semmit nem látott maga előtt, és belecsapódott volna egy másik járműbe, ha a Tesla önvezető módja nem segíti ki.