514 ló azért csak elfért az új alap Teslában
A kaliforniai székhelyű cég bemutatta belépőszintű autóját, a Model S 70D-t. Az ára így is elég nívós, 75 ezer dollár.
A kaliforniai székhelyű cég bemutatta belépőszintű autóját, a Model S 70D-t. Az ára így is elég nívós, 75 ezer dollár.
A világ legnépszerűbb elektromos autóit gyártó Tesla április végén egy tőle szokatlan termékkategóriát mutat be. A kiszivárgott információk szerint otthonaink áramellátása állhat forradalom előtt, a jelszó pedig a napenergia.
Elon Musk, a Tesla fővezére megszellőztette: nagyjából három hónap múlva a népszerű elektromos autóból, a Model S-ből részben önjáró változat is elérhető lesz.
Az ingolstadtiak komoly modelloffenzívába kezdenek az elkövetkező években, melynek részeként mindkét végén bővülni fog a Q-széria, előtte azonban még idén bemutatják az A4 következő generációját.
A VW-konszern dizájnstúdiója, a Giugiaro féle Itadesign tervezőcsapatának szaladt el a keze, amikor megtervezték a közeljövő autóját.
Újabb kis dolog, amiért értékelni lehet az autóipar szokatlan új óriását. Még finom kis poénokra is futja a cégtől.
Ugyan az elektromos autókat gyártó Tesla vezére, Elon Musk nem ismerte el – de nem is tagadta –, hogy az Apple fel akarta vásárolni a cégét, új nyilatkozatában elég egyértelműen arra utal, hogy nemet mondott a ki tudja hány milliárd dolláros ajánlatra.
A Tesla Apple Watch-csos alkalmazásának egyik fejlesztője megmutatta, várhatóan hogy néz majd ki a szolgáltatás. Az Apple-t kritika is érte, ugyanis ennél is többet lehetne kihozni az eszközből, ha nem lenne megkötve a szakemberek keze a korlátozásokkal.
Bumm..., valahogy így jellemzik azok, akiket egy amerikai magazin megautóztatott benne.
Az autóipart előbb-utóbb az elektromos járművek határozzák majd meg, a Panasonic vezérének CES-en tett bejelentése szerint pedig pár év múlva már tömeggyártásról lesz szó. Természetesen a Tesla lesz a főszerepben.
Hiába volt meghívott a biztonságiak elzavarták a Cloud 9+ frontemberét.
Hologramos Beatles koncert, hálózatba kapcsolt robotok a háztartásban, Steve Jobs poszterek a tinédzserek falain – ilyen jövőt jósol a Budapestre látogatott startupguru, Leonard Brody, aki szerint még nincs mindenki tisztában azzal, mekkora volumenű – mindennapi életünkre hatást gyakorló - változások történnek napjainkban.
A Tesla új okosautója előbb kiáll a garázsból, és felveszi a sofőrt a ház előtt. Aztán pedig figyeli sa ebességkorlátozást jelző táblákat, és sávot is vált a vezető helyett. Nem mellesleg a világ legjobban gyorsuló négyajtós autója.
Ebben az elektromos autóban semmi sem úgy van, mint azt megszokhatta az átlag autós.
Tesla néven rohanhatja le Kínát, a világ legjelentősebb autópiacát a népszerű elektromos autók gyártója, a Tesla. Ehhez előbb egy ottani rafinált üzletemberrel kellett kiegyeznie a cégvezér Elon Musknak, és a megállapodás gyaníthatóan nem kevés pénzébe került…
Az elektromos autók sem menekülhetnek a nagy felniktől, az ültetéstől és a szpojlerektől.
Három év múlva kerül piacra a középkategóriás Tesla gépkocsi, a Model III. Eredetileg a Model E nevet kapta volna, de a Ford beperelte őket, mondván, hogy övék az elnevezés.
Hogyan lehet egy informatikai biztonságról szóló konferenciának nagy hírverést adni, például így.
A Vasembert filmvászonra ihlető Elon Musk a Szilícium-völgy egyik legérdekesebb alakja, akiről már biztosra vehető, hogy az internetes fizetés és az űrutazás után az elektromos autók iparágát is forradalmasítja. A napenergiával tölthető Tesla modellekkel olyan fejlődési tempót diktál, amelyet nehezen tudnak követni, a környezetet kímélő jármű ráadásul az Apple érdeklődését is komolyan felkeltette. Megmutatjuk miért.