Aki meghackel egy Teslát, kap 10 ezer dollárt
Hogyan lehet egy informatikai biztonságról szóló konferenciának nagy hírverést adni, például így.
Hogyan lehet egy informatikai biztonságról szóló konferenciának nagy hírverést adni, például így.
A Vasembert filmvászonra ihlető Elon Musk a Szilícium-völgy egyik legérdekesebb alakja, akiről már biztosra vehető, hogy az internetes fizetés és az űrutazás után az elektromos autók iparágát is forradalmasítja. A napenergiával tölthető Tesla modellekkel olyan fejlődési tempót diktál, amelyet nehezen tudnak követni, a környezetet kímélő jármű ráadásul az Apple érdeklődését is komolyan felkeltette. Megmutatjuk miért.
A Toyota, a világon évekig a legnagyobb autógyártójának számító globális gyáróriás mintegy 5300 dolgozót foglalkoztat Kaliforniában. A Tesla meg rávert máris 700 főt, és a különbség tovább fog nőni.
Márciusban az elektromos luxusszedánból közel 1500 példány talált gazdára az északi országban, ami nagyjából megfelel a magyar piac két vezető szereplőjének havi eladásának. A Tesla azért norvég szinten is elképesztően teljesít, duplán veri az ottani második Golfot is.
Van, aki emlékszik egyetlen Tesla reklámra is? Ha nem, nem véletlenül.
Texas és Arizona után New Jersey-ben is betiltották a Tesla direkt értékesítési modelljét, és úgy tűnik több államban is hasonlóan fognak eljárni.
Mindez a negyedik eset pár hónapon belül. Most egy torontói garázsban kapott lángra egy 80 ezer dolláros elektromos limuzin.
Panaszáradatot zúdítottak a norvégok a Teslára, ugyanis az elektromos autók zászlóshajójának számító Modell S nehezen bírja a kemény északi tél megpróbáltatásait.
Egymásnak feszül 422 elektromos lóerő és a szívó V8-as blokkból érkező 461 paripa. Az eredmény egészen elképesztő.
A világ leggazdagabbjai 2013-ban őrületes tempóban gazdagodtak tovább. Az elektromos sportkocsijával járműipari trendfordulást előidéző Elon Musk számlája több mint duplájára hízott.