#VW-botrány






Vidámak vagyunk, mint megbuherált Trabant a lejtőn
 

Vidámak vagyunk, mint megbuherált Trabant a lejtőn

Kis túlzással aranyéletünk lesz 2020-ig, meglódulnak a fizetések, elsősorban a múlni nem akaró kivándorlás miatt, de a mélyben bajok vannak, véli Zsiday Viktor. A befektetési szakember szerint pár év múlva elapadhat az EU-s manna, és akkor mindenki számára világos lesz, hogy mennyire gyenge a magyar gazdaság. Szerinte Orbán Viktor soha nem fogja addig feszíteni a húrt, hogy megkockáztassa uniós pénzek elveszítését – mert ha az bekövetkezne, pár hét múlva kombájngyűrű venné körbe Budapestet. A Plotinus igazgatótanácsának elnöke úgy fogalmaz, most mindenki boldog, mert fújja a hajunkat a szél, pedig csak egy összetákolt Trabantban ülünk, amely megy lefele a lejtőn. Interjú.




Intő jel: még a robotipar is megsínyli a VW-botrányt
 

Intő jel: még a robotipar is megsínyli a VW-botrányt

Ha a világ legnagyobb autógyártója komoly gyártási problémába kerül a dízelbotrány miatt, akkor azt nem csak Wolfsburgban – illetve az Audi-, a Skoda-, a Seat-, a Porsche- és a VW-gyárakban, de azok beszállítóinál is – megérzik majd. Íme a top 10, akiknek ez a legjobban fájhat.

hvg.hu hvg.hu

És akkor majd az utak királyai leszünk
 

És akkor majd az utak királyai leszünk

Lionel Messi két év börtönt is kaphat adócsalásért. Orbánék a hónap végére eltakarítják az akadályokat a gyorsút építése elől, hogy mire elkészülnek vele, elférjen rajta majd minden ingyen képzett hazai kamionos. Tovább mélyült a dízelbotrány, megtépték az Air France menedzsmentjét a tüntetők, és mindeközben az állam azért vonul ki a mezőgazdaságból - mondta Lázár János a mezőgazdasági bizottság ülésén - mert az „senkinek nem hiányzik, hogy az állam szétlopja a vagyont". Heti gazdasági összefoglalónk.

hvg.hu hvg.hu





VW-botrány: 7 éve csalhatnak az adatokat
 

VW-botrány: 7 éve csalhatnak az adatokat

Német lapok szerint a Volkswagennél 2008 óta használták a károsanyag-kibocsátási adatok manipulálására szolgáló szoftvert, és a csalásról sokkal többen tudtak a cégnél, mint ahogy a dízelbotrány elején gondolták.

MTI MTI