Vége, nincs tovább: 33 év után búcsúzik a VW legendás 6 hengeres motorja
A Volkswagen egyedi koncepciójú soros V benzinmotorjának végérvényesen véget ért a pályafutása.
A Volkswagen egyedi koncepciójú soros V benzinmotorjának végérvényesen véget ért a pályafutása.
A kétféle kivitelben kapható Skoda Enyaq modernizált külsővel és hatékonyabb működéssel folytatja karrierjét.
A magas alapfelszereltségű és sportos hangvételű Skoda Superb Sportline szedánként és kombiként is rendelhető.
Az európai autógyártók emelik a belsőégésű motoros autók árát, miközben kedvezményeket kínálnak az elektromos autókra, hogy növeljék utóbbiak arányát az eladásban. 2025-től ugyanis szigorodnak az uniós előírások a szén-dioxid-kibocsátásra. A francia autólobbi vezetője ki is fakadt a szabályozás miatt.
Összesen több mint 1,4 millió jármű fedélzeti rendszereiben lehet ott több, nemrégiben azonosított sebezhetőség, de van egy jó hír is.
A Bogár is évtizedekig készült még a közép-amerikai országban azután, hogy Európában már nem gyártották.
A Volkswagen mostanság nem a legszebb napjait éli, de a továbbra is a legnagyobb európai gyártóként jegyzett vállalat bízik a legújabb termékeiben. Vázoljuk hogyan zárja az idei évet Magyarországon a márka, és mi várható tőle a közeljövőben.
Egyetlen üzem van, ahol nincs munkabeszüntetés.
Olaj volt a tűzre, hogy most kapták meg dolgozók a cégvezetés év végi jókívánságait, miközben úgy érzik, a vezetőség inkább „felmondó leveleket akar tenni a karácsonyfa alá”.
A Ford Puma vadonatúj tisztán elektromos változata egy töltéssel maximum 376 kilométert képes megtenni.
Ha a bértárgyalások nem vezetnek eredményre, akkor korlátlan munkabeszüntetés is jöhet a német üzemekben.
Nem véletlenül szállt be a Rivian cégbe nemrégiben hatmilliárd dollárral a német vállalat.
Immár hazánkban is elérhető a Cupra Born szupererős legsportosabb kivitele.
Ez a kék fényezésű dízel Golf nem éppen tegnap készült, mégis bejáratósan új szalon állapotnak örvend.
Az ajánlattal párhuzamosan sztrájkkal fenyegettek, ha továbbra sincs megnyugtató vállalás a cég részéről a munkahelyek megtartására.
Az Audi, a kormány és a fideszes győri önkormányzat is makacsul tagadta az üzem építésének tervét, most azonban napvilágot látott, hogy valójában igenis tervezték azt, de a Volkswagen végül az e-autók iránti gyenge kereslet miatt dobta az elképzelést.
A fiatal salzburgi sofőr jelentősen túllépte a sebességhatárt, így búcsút kell mondania Volkswagenjének.
A kínai e-autókra kivetett importvámok tartós bevezetése előtti utolsó negyedévben az Egyesült Királyságban több tisztán elektromos autót adtak el, mint a legnagyobb uniós gazdaságban.
A vegyes vállalat segíthet enyhíteni a német autógyártó saját szoftverfejlesztési problémáit, az amerikai cég pedig mentőövet kapott a befektetés révén.
Noha a gyár a legmodernebbek közé tartozik, az elhelyezkedés és az infrastruktúra nehézségei miatt nem kapkodtak érte.