Az autógyártás három legnagyobb bukása - íme a milliárdos kudarcok
Mutatunk három olyan autót, melyen komoly eurómilliárdokat buktak a gyártóik.
Mutatunk három olyan autót, melyen komoly eurómilliárdokat buktak a gyártóik.
Végre itt egy Volkswagen, amely már nemcsak egyszerűen unalmasan jó, hanem végre érzelmeket is fel tud ébreszteni. Megjött a látványos Arteon, biztosan megfordul utána az utca népe.
A cseh márka nemrég bemutatott kompakt SUV modellje hamarosan egy új változatban is elérhető lesz.
Matthias Müller egy konferencián fakadt ki, miután a moderátor szóba hozta a Teslát.
A wolfsburgiak ötajtós kupéja eddig csak szép volt, mostantól viszont már nagyon erős is.
A Volkswagen-csoport teherautókat és buszokat fejlesztő ernyője alá az elmúlt években több fontos cég is bekerült, hogy valami igazán jót alkossanak.
A német gyártó egyik leginkább karakteres típusa elérkezett életciklusa végéhez: a mediterrán Scirocco szél nem fúj többet Wolfsburgból.
A németek szerint túl sok jut a jóból a cseheknek, miközben a terheket jobban meg kéne osztani.
A Volkswagen népszerű középkategóriás autójának ára nem sokat ingadozott az elmúlt évtizedekben.
Kipróbáltuk, hogy milyen a sok régi- és újgazdag által kedvelt brit márka hamarosan hivatalosan is hazánkba érkező egyik szuperdrága modellje. Az új Bentleyt akár négykeréken gördülő szivarszalonnak is hívhatjuk.
Azt nem lehet mondani, hogy a Golf az autóipar zsigeri szívtiprója. De szerencsére azért vannak olyan változatai, amelyektől azonnal elterül egy igazi autóbolond. Ilyen a Golf IV-esből az R32.
Ez a Bentley nemcsak elegáns vonalvezetésével és nagy teljesítményével, hanem praktikusságával is felhívja magára a figyelmet.
Érkezőben a VW-konszern első olyan autói, melyeket rendkívül egyszerűen lehet majd frissítgetni.
A Volkswagen konszern fiatalosan vagány márkájának húzómodellje teljesen megújult: a 2017-es Ibiza szemrevaló és igen méretes lett, de az extra lóerőket nagyon drágán mérik hozzá.
A közutak nem éppen versenyzésre lettek kitalálva. Itt az újabb bizonyíték, hogy nem éri meg őrülten nyomni a gázpedált.
Egyelőre csak Berlinben, a DHL és a Volkswagen együttműködésében.