60x-os növekedés négy év alatt: Kína tarol az elektromos autók piacán, mégsem túl zöld
Sokan nem gondolnák, hogy messze nem az USA és nem is Európa a villanyautók legnagyobb piaca.
Sokan nem gondolnák, hogy messze nem az USA és nem is Európa a villanyautók legnagyobb piaca.
A bajor gyártó hamarosan felfedi, hogy milyen lesz az i3-as villanyautó nagytestvére.
Megannyi kiszivárgást és kedvcsinálót követően most végre hivatalos formában is bemutatkozott a japán gyártó új elektromos autója.
Mutatjuk, hogy olvasóink szerint mennyit kell tudni elmennie egy elektromos autónak egy feltöltéssel.
Már nemcsak megtermelni lehet a villamosenergiát a svéd bútorgyár napelemeivel, de az otthoni akkumulátorukkal az eltárolásra is van mód. Így akkor is felhasználható az áram, amikor nem süt a nap, de szükségünk van az energiára.
A tisztán elektromos autók fenntartási költségei alacsonyak, azonban a villanyautózás még így is drága lehet.
Az amerikai vállalat szépen csendben mérsékelte nagyteljesítményű autói árát.
Az eddigi 170-ről 340 km-re növeli a hatótávolságot az új japán csodaakkumulátor. 2020-tól kezdhetik gyártani.
A Daimler ezzel az autóval vetíti előre, hogy milyen lesz a városi közlekedés néhány év múlva.
Frankfurtban már élőben is megtekinthető lesz a brit márka lokálisan nulla károsanyag-kibocsátású divatos kisautója.
Ez a futurisztikus megjelenésű nyergesvontató maximálisan kíméli a környezetet, de elég szerény a hatótávja. Utóbbi azonban egyszerűen megnövelhető.
Amikor a sofőr azt hiszi, hogy még jó néhány kilométert megtehet, az autóból hirtelen teljesen elfogy a töltés.
A bajor gyártó leleplezte megújított elektromos kisautóját és annak sportosra hangolt változatát.
Egyre nagyobb aksikapacitás kerül az elektromos autókba, de vajon most már végre elegendő?
Hiába a rengeteg fejlesztés akár a mobiliparban, akár az elektromos autók terén, ha nincs olyan akkumulátor, ami megfelelően ki tudná szolgálni az eszközöket. A megváltást a Tesla hozhatja el.
Az öreg kontinensen egyre kelendőbbek a plug-in, vagyis hálózatról tölthető hibrid személyautók, de vajon mely típusokból fogy a legtöbb? Rögtön eláruljuk.
A tisztán elektromos meghajtással rendelkező amerikai szedán hatótávja elmaradt a várakozásoktól.
Nyílt titok, hogy a tisztán elektromos meghajtású autók is szennyezik a környezetet, csak éppen áttételes módon, valahol messze egy távoli erőműben. A kérdés inkább az, hogy mennyire?
Mutatjuk, hogy jelenleg mely tisztán elektromos meghajtású négykerekűek a legnépszerűbbek az öreg kontinensen.
Egyáltalán nem mindegy, mennyire veszélyes az akkumulátor a viselhető vagy a testbe ültethető orvosi eszközöknél. Kínai kutatók alapjában véve veszélytelen, mindamellett rugalmas akkumulátorokkal kísérleteznek.