A villanyt és a benzint sem veti meg a legújabb szemrevaló sportszedán
A Karma Invictus egy alacsony építésű hatótávnövelős hibrid autó, mely garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
A Karma Invictus egy alacsony építésű hatótávnövelős hibrid autó, mely garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
Amerikai kutatók papírból készítettek olyan viselhető eszközt, ami képes a levegőből felszívott nedvességgel áramot termelni.
Az alacsony légellenállású és az elődjénél erősebb Hyundai Initium kipufogóján csak víz csepeg ki az útra.
A Samsung és az SK több száz dolgozót bocsátott el tavasztól nyár végéig, írja a Telex. A munkaerő-közvetítőn keresztül foglalkoztatottak közül még többet ereszthettek szélnek, de róluk nincs pontos adat.
A legújabb külsőleg tölthető hibridek elektromos hatótávja villanyautó magasságokba emelkedhet.
A világ több térségében, így Európában is megtorpantak a villanyautó-eladások, de hosszabb távon az elektromosságé a jövő. A járművek lelkének számító akkumulátorok pedig folyamatosan modernizálódnak.
A Chery szerint már nem kell sokat várnunk az első igazán komoly hatótávú tisztán elektromos kocsikra.
Két akkumulátor- és egy autógyár épül, komoly fogyasztásuk lesz, még sincs pénz a fejlesztésre.
Belső feszültségek, pénzhiány és a település vezetésének rosszallása miatt kérdéses, hogy megvalósul-e egyáltalán a Sóskútra tervezett akkufeldolgozó üzem.
Közzétette a KSH, hogyan jött ki ez az adat az augusztusi ipari termelésről.
Látványos fordulat közeleg: az európai zöldtechnológia reménysége, a svéd Northvolt komoly nehézségekkel küzd. Technikai problémák, elektromos járművek iránti lanyhuló kereslet, valamint Kína hatalmas dominanciája fenyegeti az európai akkumulátorgyártó jövőjét.
A Renault Rafale összkerék-hajtású új plugin hibrid csúcsmodellje 6,4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A gazdaságkutató rámutat: amikor a termékexport gyengélkedett, a visszaesését a szolgáltatások ellentételezték, ez mentette meg a magyar gazdaságot.
A fővárosban egy a kínai Aito mindhárom modelljét felvonultató konvojba botlottunk.
A Peugeot 408 lokálisan zéró emissziós legújabb verziója körülbelül 450 kilométert képes megtenni egy töltéssel.
A svéd Chalmers Műszaki Egyetem anyagtudósa szerint a valaha készült legjobb akkumulátort sikerült megépíteni. Egy komoly problémát még meg kell oldaniuk a kutatóknak, de már így is olyan lehetőségekkel kecsegtet a fejlesztés, melyek eddig elképzelhetetlenek voltak.
Mindez alig két hónap termése volt.
A Changan első körben villanyautókat kíván értékesíteni mifelénk, ez azonban csak a kezdet.
Az EU-s szabályozás kimondja: ahonnan az akkumulátor való, ott kell gondoskodni az újrahasznosításáról is. Miután a kormány kiárusította az országot a távol-keleti akkugyáraknak, kényszerpályán mozog, pedig az akkubontás nem megtérülő üzletág, és ugyanúgy súlyos környezetvédelmi kockázatokat hordoz, mint az elsődleges gyártás. És annak a bontási módnak, melyet az uniós szabályozás lehetővé tesz, még a vízigénye is ugyanakkora.
Szeptemberben költöztették a 2025-ben induló gyár közvetlen közelébe az irodai munkásokat.