Az Alagút tetején kíván boldog karácsonyt a Közös Ország Mozgalom - fotó
Az Alagút tetejére feszítették ki az üzenetüket.
Az Alagút tetejére feszítették ki az üzenetüket.
A legújabb projektjében a föld alá vinné az autós közlekedést, és úgy tűnik, igen jól haladnak a fejlesztések.
Az államtitkár szerint már tervezik a reptérre vezető vasútvonalat, amelynek egy hét kilométeres szakasza a föld alatt futna.
A körgyűrűből jelenleg hiányzó mintegy harminc kilométer hosszú északi szakaszról már most sejthető, hogy nem lesz olcsó beruházás.
A felvétel jól mutatja, hogy körülbelül milyen átmérővel rendelkezik a Musk-féle alagút.
Az amerikai milliomos feltaláló Elon Musk elkészítette azt a szerkezetet, amivel a városok alá vinné le az autós közlekedést. Vitézy Dávid szerint ez nagyon rossz ötlet.
A készülő Millenáris park közelében valamivel több mint 5 milliárd forintból építették át a hasonló nagyságú Széll Kálmán teret, a József nádor téren pedig 3 milliárdból alakítanak ki mélygarázst, az új zöld tér költsége azonban ennél jóval nagyobb, 17 milliárd körül lesz. Az Index megpróbálta kideríteni, miért.
Új repedések alakultak ki a Margit híd és a Batthyány tér közötti alagútban a fonódó villamosok okozta megterhelés miatt. Mindkét kötött pályás vonalra sebességkorlátozást vezettek be.
Az úgynevezett átsajtolásos eljárásnak köszönhetően az autósok az ígéretek szerint semmit sem érzékelnek majd a sztráda alatti építkezésből.
A főpolgármester csütörtökön elmondta, miről tárgyaltak a szerdai kormányülésen a 3-as metróval kapcsolatban. Egyben jelezte: még a csütörtöki Kormányinfó előtt ad tájékoztatást, mert ha utána tenné, az kevésbé lenne „hiteles és ügyes”. A kormány a korábban ígért összegnél nem ad többet a felújításhoz.
Az autópályán közlekedők az ígéretek szerint semmit sem érzékelnek majd az alagútépítésből.
A Tesla vezére a föld alá küldené az autókat, hogy sokkal gyorsabban érjenek célba a sofőrök.
Közel hét kilométeren át vezet a víz alatt a kínaiak gigantikus alagútja.
22 milliárd 330 millió forintot költenek a hídra és az alagútra, gyakorlatilag mindenhez hozzányúlnak.
A bősi felvízcsatorna alatti vízáteresztő alagutak egy részét másra is lehetne használni az elmúlt évek tapasztalatai alapján: megoldhatnák azokkal a környék közlekedési problémáinak egy részét, ráadásul a biciklisek és a gyalogosok is jól járhatnának.
A Népszava írta meg hétfőn, hogy új repedések alakultak ki a Batthyány tértől induló HÉV-alagútban, de a BKK szerint az ügyben küldött válaszaikat a lap elferdítve, a szövegkörnyezetből kiragadva közölte.
A tervek szerint a nyáron elkezdődhetnek a Lánchíd és a Váralagút teljes felújítási munkálatai, amelyek 2019 végéig tarthatnak majd – derült ki a Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésére benyújtott előterjesztésből.
Az Alagút mellett a Lánchíd is megújul, a teljes munka 2,5 évig tart, 22-23 milliárd forintba kerül majd.