Kínában elindulnak a ténylegesen sofőr nélküli furgonok
A WeRide cég azt állítja, hogy az övék az első négyes szintű önvezetéssel működő áruszállító szolgáltatás Kínában.
A WeRide cég azt állítja, hogy az övék az első négyes szintű önvezetéssel működő áruszállító szolgáltatás Kínában.
Az elektromos autók egyik első volumenmodellje teljesen átalakult megjelenéssel folytathatja karrierjét.
Az újdonság első körben három benzines és egy gázolajos változatban érhető el.
A személyre szabható ülőalkalmatosságok a gyártó egyes sportkocsijaihoz érhetők el.
Alig ezerötszáz kilométerrel az órájában, egyedi színnel egészen ritkaságnak számít egy aukcióra váró darab.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik a jelenlegi S580-at gyengének tartják.
A tajvani cég, amely az iPhone legnagyobb külsős gyártója bemutatta első három saját elektromos autóját: a Model E szedánt, a Model C szabadidő-autót és a Model T buszt.
A méregdrága Centodieciből mindössze tíz példány fog készülni.
Az év elején leleplezett újdonságra egészen mostanáig kellett várni.
A bajor gyártó kompakt szedánja a magasabb kategóriákból származó extrákkal veszi célkeresztbe a vásárlókat.
Az esemény Gödöllőnél zajlott egy közúti kakaskodás nyomán.
Nem mai a technika, de a 3,5 literes V8-as motorban rejlő lehetőségeket ma sem szabad alábecsülni.
Vízijárművé formált klasszikus autókkal próbálja meglovagolni a retrohullámokat egy startup cég.
Ezzel a szalonállapotú stuttgarti luxusautóval képzeletben egyenesen az ezredfordulóra utazhatunk vissza.
Hamisítatlan GT életérzést keresünk és nem lenne baj, ha a technika nem feltétlenül nyakalná az üzemanyagot? Akkor jó helyen járunk, a 4-es BMW remekül vegyíti egymással a remek vezetési élményt és a hatékony működést, akár nyitott tető mellett is.
A félvezetőhiány miatt szeptemberben már a harmadik egymást követő hónapban csökkent az autók forgalomba helyezése.
Ennek ellenére a két modell jól megfér egymás mellett.
A japán gyártó leleplezte a népszerű szabadidő-autó vadonatúj, zöld rendszámos változatát.
Egy benzines lombfúvó annyi káros anyagot bocsát ki egy óra alatt, mint egy négyéves Toyota Camry 1800 kilométer alatt – állítja egy kaliforniai környezetvédelmi testület. A fűnyíróknál sem jobb a helyzet.
Nem is kérdés, hogy mostanság az elektromosítás a legfontosabb napirendi kérdés minden autógyártó életében. Összeszedtük, hogy hol tartanak az iparág legnagyobb szereplői és mi várható tőlük az évtized végéig.