A nap fotói: aszfaltzabáló szörnyek pusztítják a magyar utakat
A kis lényeknek furcsa táplálkozási szokásaik vannak, és sajnos egyre nagyobb az étvágyuk.
A kis lényeknek furcsa táplálkozási szokásaik vannak, és sajnos egyre nagyobb az étvágyuk.
A svéd márka egyes vásárlói a jelek szerint nem annyira kedvelik a nem túl érdekfeszítő, bár kétségtelenül nagyon biztonságos sínautózást.
A közelmúltban a WTCC-t is megjárt Vestából végre megérkezik a sokak által várva várt utcai sportváltozat, amit a nagyközönség először augusztus végén tekinthet meg élőben.
Egy 40 tonnás monstrummal talán nem pont így kellene közlekedni lakott területen belül.
Az új generációs Jimny olyan csomagot kapott, melynek köszönhetően a külcsínje a G-osztályra hajaz.
Tisztán elektromos változat továbbra sem érkezik a szuperautóból, melynek következő generációja komoly erősítőkúrán esik át.
Itt a megoldás azok számára, akik a nagytestű divatterepjárót eddig gyengének érezték: a benzin- és a dízelmotorok is erősebbek lettek.
88 autóban okoztak kárt. Egyelőre nem tudni sérültekről.
Semmihez sem hasonlítható érzés lehetett rábukkanni erre a nagy értékű Lamborghinire és Ferrarira.
Az érkezőben lévő Alfa benzinmotorja a Giulia QV-ből származik, amin húznak egy picit és egy villanymotort is pakolnak mellé.
A bajor gyártó semmit sem bíz a véletlenre, és extrém körülmények mellett teszteli a hamarosan hivatalosan is bemutatkozó hatalmas divatterepjárót.
Ilyen az, amikor egy alapvetően családi autó úgy gyorsul és olyan nagy a végsebessége, mint egy kőkemény sportkocsinak.
Nem sok példány készült ebből az erőhiányban abszolút nem szenvedő típusból, melyből egy most éppen eladó itthon.
Hatalmas hasadékok, egy apró falu, ahol kétszer kel fel a nap, áfonyával és medvével teli erdők, tavak, várak és remek kanyargós utak. Nincs messze és nem is kerül sokba - mutatjuk, hogy merre és hogyan érdemes útra kelni.
Ezzel a négykerekűvel szinte már művészet elakadni valahol, de az elképesztő terepes képességeknek igen komolyan megkérik az árát.
Az amerikai gyártó első villanymotoros szedánjának mára kicsit megfáradt a külcsínje, amit egy designer most alaposan felfrissített.
A wolfsburgiak már a hivatalos leleplezés előtt rengeteg információt megosztottak a T-Crossról.
Ki mondta, hogy egy elsőkerékhajtású autóval ne lehetne látványosan keresztben közlekedni.
Mozgóképen az Ausztriában fejlesztett és gyártott, bőven 1000 lóerő feletti sportkocsi.
Erőből nem szenved hiányt a négykarikás gyártó lokálisan zéró károsanyagkibocsátású SUV-ja, de a legnagyobb teljesítményét csak korlátozott ideig lehet lehívni.