Új rekord: felpörgött a Teslák gyártása
Az elmúlt negyedévben minden korábbinál több villanyautó készült az amerikai gyártónál.
Az elmúlt negyedévben minden korábbinál több villanyautó készült az amerikai gyártónál.
Hatalmas pofonokat kapott idén a magyar autógyártás: az év eleji pesszimista becsléseket is alulmúlta a tényleges helyzet.
Éppen csak megérkezett a felújított S-Cross, máris a rajtvonalon áll a felfrissített Vitara.
A gyárban eredetileg december 15-étől állt volna le a termelés, ezt hozták előbbre pár nappal.
A világméretű chiphiány mindenütt súlyos gond az autógyártásban, és ahol ez az ágazat meghatározó, ott lefelé húzza az egész gazdaságot - írja a közszolgálati Deutsche Welle.
Az elődjénél drágább új crossover első körben lágyhibrid, később normál hibrid változatban lesz kapható.
Minden jel arra mutat, hogy az új SX4 S-Cross a japán gyártó egyik legrosszabbul őrzött titka.
A sokak által kedvelt márka néhány éven keresztül csak belpiacos modellként próbálta átvészelni a pénzügyi megpróbáltatásokat.
A megrendelők örömére végre megkezdődött a 2,5 éve debütáló típus gyártása.
A mai felsőbb kategóriás modellekben már legalább nyomokban ott van a holnap technológiája, amely átírja a gondolkodást az autókról és a mindennapos használat határait is.
Tavaly is Ázsia volt az ipari robotok legnagyobb piaca a világon.
2024-re már csak villanymotoros autók készülnek majd a müncheni csarnokokban.
Kína szerint álszent az EU, amikor környezetszennyezőnek titulálja az országot, ám elvárja tőle, hogy többet szállítson az energiaigényes anyagból.
Minden évben megválasztja egy amerikai szaklap az aktuális kínálat legjobbjait. Nem csak az számít, mennyire elegáns, esztétikus egy kabintér, de kiemelten fontos a használhatóság is.
Hacsak Kína nem gondolja meg magát.
Hihetetlenül komplex problémákkal szembesül az autóipar a Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetségének elnöke szerint. Gablini Gábor úgy látja, javulás helyett egyre több a probléma, ez pedig Európában és Magyarországon is ideiglenes gyárleállításokat eredményezhet. Az elmúlt 25-30 évben ilyen nem volt, a rendeléstől számítva akár 8-16 hónapot is várni kell egy autó beérkezésére.
Mindez a cseh autóipar számára mintegy 200 milliárd koronás (2800 milliárd forint) veszteséget jelent.
Nemcsak az autók piaci helyzete alakul át jelentősen, többek közt a mobilitási szolgáltatók egy kaptafára készülő közlekedő dobozai miatt, hanem a nagyfokú robotizáció révén a gyártásuk is.