Kilenc év után véget ér a BMW i3 karrierje, Debrecenből jött volna az utód
Néhány hónap múlva véget ér a bajorok első, nagy számban értékesített elektromos autójának gyártása. Az utódlás kérdése a magyar gyár szempontjából is érdekes.
Néhány hónap múlva véget ér a bajorok első, nagy számban értékesített elektromos autójának gyártása. Az utódlás kérdése a magyar gyár szempontjából is érdekes.
A francia gyártó 17 év után leállította apró városi modellje, a C1 gyártását.
A jól ismert tatárföldi teherautómárka hosszabb távon gyártást is hozna Magyarországra.
A brit luxusterepjáró 47 millió forinton nyitó ötödik generációjában sok magyar eredetű technikával és alkatrésszel találkozhatunk.
Az 55 éve indult céget több mint két évtizede vette meg a Renault.
December már a hatodik rossz hónapja volt az autókereskedőknek, akik csakis a chiphiány enyhülésétől remélhetnek javulást – írja a Bloomberg.
Egyre nagyobb ugyanakkor a motorgyártásban az elektromos egységek aránya.
A brit luxusmárka eddig még soha nem adott el annyi autót, mint 2021-ben.
A német prémiumgyártó régivágású terepjárója iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
A szebb időket látott modell mostantól már csak kombi változatban lesz elérhető.
Az elmúlt negyedévben minden korábbinál több villanyautó készült az amerikai gyártónál.
Hatalmas pofonokat kapott idén a magyar autógyártás: az év eleji pesszimista becsléseket is alulmúlta a tényleges helyzet.
Éppen csak megérkezett a felújított S-Cross, máris a rajtvonalon áll a felfrissített Vitara.
A gyárban eredetileg december 15-étől állt volna le a termelés, ezt hozták előbbre pár nappal.
Az elődjénél drágább új crossover első körben lágyhibrid, később normál hibrid változatban lesz kapható.
Minden jel arra mutat, hogy az új SX4 S-Cross a japán gyártó egyik legrosszabbul őrzött titka.
A sokak által kedvelt márka néhány éven keresztül csak belpiacos modellként próbálta átvészelni a pénzügyi megpróbáltatásokat.
A megrendelők örömére végre megkezdődött a 2,5 éve debütáló típus gyártása.
Főleg az élelmiszeripar jó teljesítményének köszönhető, hogy az ipari termelés akkor is nőtt, amikor a járműgyártás hatalmasat zuhant és az elektronikai ipar is visszaesett.
A világméretű chiphiány mindenütt súlyos gond az autógyártásban, és ahol ez az ágazat meghatározó, ott lefelé húzza az egész gazdaságot - írja a közszolgálati Deutsche Welle.