Több német autógyár is leáll az ukrajnai háború miatt
Az ukrajnai üzemek nem tudnak kábelkötegeket szállítani.
Az ukrajnai üzemek nem tudnak kábelkötegeket szállítani.
Hamarosan megérkezhetnek a kereskedésekbe a Nissan Z első példányai.
Az AvtoVAZ felvarrta a 2014-ben bemutatott kompakt modell ráncait.
A Stellantis vezetője szerint vagy a vevőket veszítik el, vagy veszteségesek lesznek, ha nem oldják meg a problémát.
Számos márkának van oroszországi gyára, amelyek közül kiemelkedik a Renault, a Stellantis és a Volkswagen. A jelenlegi helyzet ezt a három autóipari gyártót érinti a leginkább.
Kreatív módon próbálják ösztönözni a távozást.
Gyakorlatilag innen szolgálják ki a világpiacot szabadidő-autóikkal.
A népszerű kompaktra mostanság közel 20 hónapos szállítási határidőt vállal a VW.
A DeLorean kereskedelmi és gyártási jogait birtokló cég már régóta készülődik, hogy visszatérjen a DMC-12-vel.
Sokáig a modellpaletták lefelé bővítése volt az irány a prémium gyártóknál is, most úgy tűnik, változóban a helyzet.
A konnektoros személyautók piacán több mint 100 százalékos növekedést regisztráltak tavaly.
Nincs elég ember az új Astra gyártásához.
Szinte minden kereskedőt érint a probléma Németországban.
A 2021-ben globálisan legyártott mennyiségből minden magyarországi lakosra jutna legalább egy példány.
Néhány hónap múlva véget ér a bajorok első, nagy számban értékesített elektromos autójának gyártása. Az utódlás kérdése a magyar gyár szempontjából is érdekes.
A francia gyártó 17 év után leállította apró városi modellje, a C1 gyártását.
A jól ismert tatárföldi teherautómárka hosszabb távon gyártást is hozna Magyarországra.
A brit luxusterepjáró 47 millió forinton nyitó ötödik generációjában sok magyar eredetű technikával és alkatrésszel találkozhatunk.
Az 55 éve indult céget több mint két évtizede vette meg a Renault.