Az Egyesült Államok legnagyobb autóexportőre nyolc éve egy német prémium márka
Gyakorlatilag innen szolgálják ki a világpiacot szabadidő-autóikkal.
Gyakorlatilag innen szolgálják ki a világpiacot szabadidő-autóikkal.
A népszerű kompaktra mostanság közel 20 hónapos szállítási határidőt vállal a VW.
A DeLorean kereskedelmi és gyártási jogait birtokló cég már régóta készülődik, hogy visszatérjen a DMC-12-vel.
Sokáig a modellpaletták lefelé bővítése volt az irány a prémium gyártóknál is, most úgy tűnik, változóban a helyzet.
A konnektoros személyautók piacán több mint 100 százalékos növekedést regisztráltak tavaly.
Nincs elég ember az új Astra gyártásához.
Szinte minden kereskedőt érint a probléma Németországban.
A 2021-ben globálisan legyártott mennyiségből minden magyarországi lakosra jutna legalább egy példány.
Néhány hónap múlva véget ér a bajorok első, nagy számban értékesített elektromos autójának gyártása. Az utódlás kérdése a magyar gyár szempontjából is érdekes.
A francia gyártó 17 év után leállította apró városi modellje, a C1 gyártását.
A jól ismert tatárföldi teherautómárka hosszabb távon gyártást is hozna Magyarországra.
A brit luxusterepjáró 47 millió forinton nyitó ötödik generációjában sok magyar eredetű technikával és alkatrésszel találkozhatunk.
Az 55 éve indult céget több mint két évtizede vette meg a Renault.
December már a hatodik rossz hónapja volt az autókereskedőknek, akik csakis a chiphiány enyhülésétől remélhetnek javulást – írja a Bloomberg.
Főleg az élelmiszeripar jó teljesítményének köszönhető, hogy az ipari termelés akkor is nőtt, amikor a járműgyártás hatalmasat zuhant és az elektronikai ipar is visszaesett.
Egyre nagyobb ugyanakkor a motorgyártásban az elektromos egységek aránya.
A brit luxusmárka eddig még soha nem adott el annyi autót, mint 2021-ben.
A német prémiumgyártó régivágású terepjárója iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
A szebb időket látott modell mostantól már csak kombi változatban lesz elérhető.