Beárazták a Nissan izgalmas retro sportkocsiját, a Z-t
Kár, hogy a CO2-kvóta miatt Európában nem lesz kapható a biturbó V6-os újdonság.
Kár, hogy a CO2-kvóta miatt Európában nem lesz kapható a biturbó V6-os újdonság.
A Tesla Model S új kihívójának európai forgalmazása a nyáron kezdődik meg.
Az egyterű modellek iránt visszafogott igény mutatkozik, manapság mindenki SUV-ot kíván vásárolni.
Az olasz gyártó kisebbik szupersportkocsijából minden korábbinál nagyobb mennyiséget értékesítettek.
Egy "éjféli szürke" Duster SL Extreme a jubileumi példány.
A japán gyártó felfedte a CX-60-ban debütáló új gázolajos erőforrás részleteit.
A Ford Sierra utódja négy generáció és közel három évtizednyi gyártást követően int búcsút a nemzetközi piacoknak.
A népautó státusz helyett inkább a haszonkulcs lesz a fontos a vállalatnál.
Brüsszel lépéskényszerben – mondják azok a szakértők, akik a Deutsche Wellének nyilatkoztak. A kínaiak ugyanis előnyös pozícióba kerültek: olcsón megkapják azokat a nyersanyagokat Oroszországtól, amelyek nagyon hiányoznak a német autógyáraknak.
Az idei első negyedévben legyártott autók 95 százaléka Model 3 és Model Y.
A hajdani német, villámos emblémájú autó egy biztos, egyre kevésbé lesz német.
Egy friss felmérés szerint az amerikai cég nyereségessége magasabb, mint például a Mercedesé.
Kedden az újraindításról, szerdán az újabb leállításról döntöttek, miután ukrán vezetők bojkottra szólítottak fel.
Meg kell fizetnie a hibás döntés árát – utalt Dmitro Kuleba arra, hogy az autógyár újraindította oroszországi gyárát.
A francia cég az autóipari konszernek közül a leginkább kitett az oroszországi gyártásnak.
Lássuk, hogy fogyasztás tekintetében jelenleg mely zöld rendszámos hibrid modellek tekinthetők nagyon jó, illetve erősen kérdőjeles választásnak.
Sok európai autógyárnak volt érdekeltsége Oroszországban és Ukrajnában. A háborúhoz közeli keleti uniós országok pedig fontos beszállítói a német autóiparnak. Így nem csoda, hogy a tőzsdéken erőteljesen csökkennek az európai autógyártói óriások részvényárfolyamai - írja a párizsi gazdasági szaklap, a Les Échos.
Megbízhatóságban és marketingben jobb volt a vetélytársainál, és még szerencsésebb is a Volkswagen emblematikus kisautója, a Bogár. Bár már 50 évvel ezelőtt megelőzte gyártásban a Ford T-modellt, nem mindenben okult annak hibáiból.
Nem ez a két ország számított idáig sem a cég legfontosabb piacainak.
A három évtizedes kor nem igazán látszik meg az első hazai gyártású Opel Astrán, ami nem csoda, mert eddig kevesebb mint 1000 kilométert hagyott maga mögött. Üléspróbát tettünk a történelmi jelentőségű Astra F-ben, melynek vezetésére Antall József egykoron előre gyakorolt.