Ezek most a legjobb és legrosszabb plugin hibridek
Lássuk, hogy fogyasztás tekintetében jelenleg mely zöld rendszámos hibrid modellek tekinthetők nagyon jó, illetve erősen kérdőjeles választásnak.
Lássuk, hogy fogyasztás tekintetében jelenleg mely zöld rendszámos hibrid modellek tekinthetők nagyon jó, illetve erősen kérdőjeles választásnak.
Sok európai autógyárnak volt érdekeltsége Oroszországban és Ukrajnában. A háborúhoz közeli keleti uniós országok pedig fontos beszállítói a német autóiparnak. Így nem csoda, hogy a tőzsdéken erőteljesen csökkennek az európai autógyártói óriások részvényárfolyamai - írja a párizsi gazdasági szaklap, a Les Échos.
Megbízhatóságban és marketingben jobb volt a vetélytársainál, és még szerencsésebb is a Volkswagen emblematikus kisautója, a Bogár. Bár már 50 évvel ezelőtt megelőzte gyártásban a Ford T-modellt, nem mindenben okult annak hibáiból.
Nem ez a két ország számított idáig sem a cég legfontosabb piacainak.
A három évtizedes kor nem igazán látszik meg az első hazai gyártású Opel Astrán, ami nem csoda, mert eddig kevesebb mint 1000 kilométert hagyott maga mögött. Üléspróbát tettünk a történelmi jelentőségű Astra F-ben, melynek vezetésére Antall József egykoron előre gyakorolt.
Az ukrajnai üzemek nem tudnak kábelkötegeket szállítani.
Hamarosan megérkezhetnek a kereskedésekbe a Nissan Z első példányai.
Az AvtoVAZ felvarrta a 2014-ben bemutatott kompakt modell ráncait.
A Stellantis vezetője szerint vagy a vevőket veszítik el, vagy veszteségesek lesznek, ha nem oldják meg a problémát.
Számos márkának van oroszországi gyára, amelyek közül kiemelkedik a Renault, a Stellantis és a Volkswagen. A jelenlegi helyzet ezt a három autóipari gyártót érinti a leginkább.
Kreatív módon próbálják ösztönözni a távozást.
Gyakorlatilag innen szolgálják ki a világpiacot szabadidő-autóikkal.
A népszerű kompaktra mostanság közel 20 hónapos szállítási határidőt vállal a VW.
A DeLorean kereskedelmi és gyártási jogait birtokló cég már régóta készülődik, hogy visszatérjen a DMC-12-vel.
Sokáig a modellpaletták lefelé bővítése volt az irány a prémium gyártóknál is, most úgy tűnik, változóban a helyzet.
A konnektoros személyautók piacán több mint 100 százalékos növekedést regisztráltak tavaly.
Nincs elég ember az új Astra gyártásához.
Szinte minden kereskedőt érint a probléma Németországban.
A 2021-ben globálisan legyártott mennyiségből minden magyarországi lakosra jutna legalább egy példány.