A BMW Romániában épít gyárat?
Úgy fest, Magyarország helyett Romániában "teszi le" gyártóüzemét a BMW, legalábbis lehetséges romániai telephelyek után kutakodik.
Úgy fest, Magyarország helyett Romániában "teszi le" gyártóüzemét a BMW, legalábbis lehetséges romániai telephelyek után kutakodik.
A francia autógyár a PSA Peugeot Citroen leállítja a termelést 21 napra a negyedik negyedév során a tranavai gyárban.
Az év első nyolc hónapjának 20 százalék körüli emelkedése megállni látszik, a szeptember már csak 0,6 százalékos növekedést hozott.
A francia Renault gyárbezárásokat fontolgat az európai értékesítési nehézségek miatt.
A Mercedes operatív profitja csökken, a Porsche kevesebb autót gyárt jövőre. A luxusmárkák eddig ellenállónak tűntek a válsággal szemben. Vagy az erős belföldi piac, vagy az amerikai és a kínai export védte őket. Még mindig jobb a helyzetük mint az egyik nagy, bár nem luxusmárkának, amely akár el is tűnhet.
A többletkapacitás miatt elkerülhetetlen néhány üzem bezárása Európában, mivel számos európai autógyártó minden egyes autót veszteséggel ad el - mondta Philippe Varin a francia PSA Peugeot Citroën autógyár vezérigazgatója újságíróknak a hét végén nyíló Párizsi Autószalon alkalmából.
Új hőkezelő és hegesztőrészleget alakítanak ki a Hajdu Autotechnika Zrt. téglási szerszámüzemében, így az eddig jellemzően kooperációban végzett hőkezelést a gyár önállóan tudja végezni.
Nem kizárt, hogy a BMW fennhatósága alá kerül a legendás De Tomaso luxusautó-manufaktúra: a 2009-ben feltámasztott műhely viszontagságos időszakon van túl, de nem kizárt, hogy mentőövet kapnak a bajor márkától.
Az euróövezeti válság ellenére növelni tudta eladásait a Volkswagen-csoport az év eddig eltelt időszakában.
Továbbra is frusztrált az autópiac: annak ellenére is rohamosan fogynak az autókereskedők, hogy az idei első nyolc hónapban csaknem 20 százalékkal bővült az új autók piaca.
Értékesítési rekordot ért el augusztusban a Porsche: a Volkswagen csoporthoz tartozó német vállalat tízezer kocsit adott el világszerte, 21 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Nem javultak a magyarországi reklámpiac pozíciói, sőt, az idei első félévben 4,4 százalékkal csökkentek is a költések a tavalyi hasonmló időszakhoz mérten, ez a Kantar Media számításai szerint hozzávetőleg 14 milliárd forint eltűnését jelenti.
Több milliárd forintos autóipari beruházásra készül a Freudenberg-csoport Nyíregyházán – értesült a Napi Gazdaság.
Az autópiaci lejtmenet és a benzin drágulása elérte az abroncsosokat is, több mint 6 százalékkal esett vissza az értékesítés, de a téli szezonra 20 százalékos zsugorodás sem kizárt. A fogyasztók az olcsóbb használt abroncsokat viszik inkább.Nem áll jól a magyarországi gumiabroncspiac - így összegezte az aktuális helyzetet egy pénteki sajtóbeszélgetésen.
Franciaországban és Olaszországban tovább hanyatlott augusztusban a gépkocsipiac, a válságot főként a középkategóriás autók gyártói szenvedik meg.
A kanadai Magna cég Lengyelországban fog Miniket és Infinitiket összeszerelni. A lengyeleket annak ellenére választották, hogy nem ígértek kiemelt támogatást.
A Ford felülvizsgálja teljes üzleti tevékenységét Európában, annak nyomán, hogy várhatóan 1 milliárd fontos veszteséget lesz kénytelen elkönyvelni tavalyi forgalma után – írta az Autocar oldal.
Radikális módszerrel tiltakozik hét kolumbiai férfi korábbi munkaadójuk, a General Motors ellen: a konszern korábbi alkalmazottai szó szerint bevarrt szájjal demonstrálnak Bogotában, az Egyesült Államok nagykövetségének épülete előtt.
A Mercedes reagált a Napi Gazdaság mai információjára, miszerint kétszeresére növelnék a kecskeméti gyártókapacitást, a társaság szóvivője nem zárta ki, hogy a Napi információi helytállóak.
Világcégeknek szállít a hatvani Ro-No Kft., amelynek új gyártócsarnoka az év végére készül el. A beruházással több mint ötven új munkahelyet teremt a fröccsöntött alkatrészek gyártásával foglalkozó cég.