Egyre több szoftverhiba bénítja le az új autókat – ezt mutatják a statisztikák
Modern autók, újszerű hibák.
Modern autók, újszerű hibák.
Az Mfor szerint a műszaki vizsgákkal kaszálhat igazán nagyot.
Az összetört autó gazdája ingyenes csereautót is mindössze három munkanapra kapott.
Kimondták, hogy az autók digitális adataival a tulajdonos rendelkezhet, azokat nem sajátíthatja ki a gyártó. A lépés nagyban segíthet a márkafüggetlen szervizek helyzetén.
Nem az autósnak kell a szervizbe menni, hanem a szerelő jön a kocsihoz.
Úgy tűnik, túl nagy volt a kísértés, amikor a 600 lóerő feletti autó ott volt a műhelyben.
A hőség miatt az autóknál is szokatlan problémák jelentkezhetnek.
A Tesla a listavezető a visszahívott autók között, ugyanakkor Elon Musk cége ezt is máshogy kezeli, mint sok más gyártó.
Közel nyolcezer dollár még neki is sok volt.
Interneten hirdették az eszközöket, erre figyelt fel a hatóság is.
Ha valami gond van érdemes először erre gyanakodni.
Történelmi mélypontra süllyedt a kárgyakoriság tavaly, de a gyenge forint miatt, mégis drágult a karambolok miatti javíttatások költsége, ami átlagosan 683 ezer forint volt.
Az autós portál szerint a március 8-án életbe lépő korlátozások az autójavító cégekre nem vonatkoznak.
Vélt vagy valós az autósoknál az a meggyőződés, hogy a márkaszerviz mindig drágább?
A Volkswagen-konszern cseh márkájának új applikációja mesterséges intelligenciával működik.
Lassan minden fontos kérdésre választ kapunk az életben.
Az érintett autókba olyan kormány került, mely nem kompatibilis a részleges önvezető funkcióval.
A bajor gyártó legújabb sportszedánjával rendelkező sofőröknek hamarosan fel kell keresniük egy szakszervizt.
Amikor még egy komolyabb autószerelési beavatkozáshoz sem feltétlenül kellett szakszerviz. Csak egy kis hely és némi hozzáértés.