Halogén helyett LED? Ezeket az izzókat lehet itthon legálisan használni az autókban
Az izzócseréhez kapott tanúsítványt elkérheti a rendőr, azt a kocsiban kell tartani.
Az izzócseréhez kapott tanúsítványt elkérheti a rendőr, azt a kocsiban kell tartani.
A TIME magazin az év találmányait összefoglaló 200-as listáján autós közlekedést megújító ötletek is helyet kaptak. A Cavnue megoldására például Magyarországon is nagy szükség lenne.
Interneten hirdették az eszközöket, erre figyelt fel a hatóság is.
Ha valaha is szeretett volna saját autót építeni, itt a lehetőség. Ráadásul nem is akármit, hanem egy legendás P50-est lehet dobozból összerakni.
A gázadagoló rendszert különösen nem ajánlott szaktudás nélkül bütykölgetni.
Négy éven át árulta az interneten az eredeti szoftverek másolatait.
Ha valakinek sikerül beindítani az időgépet az jelentkezzen.
Aki már eldöntötte, hogy hibrid autót szeretne magának, nem árt, ha azzal is tisztában van, hogyan és milyen költségek mellett lehet szervizeltetni a járművet.
Minden, amit a háromhengeres motorokról nem mersz megkérdezni, de nem is tudod, hogy meg kellene. Ritkaságszámba menő technikai workshopon jártunk a Fordnál.
Olyan, mint egy konyhai elszívó lamellás záróeleme. De minek egy ilyen egy autó hátsó részén?
Stop-motion technikával vették fel, ahogyan szétszereli „magát” egy Mazda MX-5 motorja.
A növekvő árbevétel és alkalmazotti létszám ellenére 2013 óta megállíthatatlannak tűnik az autójavítással foglalkozó vállalkozások számának csökkenése.
Megszületett a végeredmény a Suzuki márkaszervizeinek szerelői számára megrendezett országos verseny döntőjében az esztergomi gyárban: a győztes Czene Tibor, a szolnoki Alfa Autójavító szervizének munkatársa lett.
Vastagon fog a ceruza, ha igazán exkluzív a márka.
Lassan minden fontos kérdésre választ kapunk az életben.
A régi autók egyik nagy hiányossága általában, hogy a hozzájuk tartozó kiegészítőket szinte lehetetlen hiánytalanul megtalálni. Mint például egy Ferrari szerelőtáskáját.
Magyarországban és Romániában a legrosszabb a hiénahelyzet az EU-ban – állítja a Gépjármű-Márkakereskedők Országos Szövetségének (Gémosz) elnöke, míg az Európa-szerte assistance szolgáltatásokat végző Europ Assistance operatív vezetője szerint az egész volt szocialista blokkban inkább csak a márkaszervizekben bízhatunk, ha lerobbanunk.