Ha esetleg túl unalmas lenne a BMW 330i
A Manhart belevágott az aktuális 3-as BMW egyik népszerű benzines kivitelének tuningjába.
A Manhart belevágott az aktuális 3-as BMW egyik népszerű benzines kivitelének tuningjába.
Ezzel a nyitható tetejű bajor sportkocsival igazi élmény lehet levadászni a kanyarokat.
Az új 7-es sorozat csúcsmodellje bőven több mint 600 lóerős teljesítménnyel fog rendelkezni.
Az öncélú és teljesen értelmetlen pusztítás tovább folytatódik, a Mercedes és a Porsche után most egy BMW következik a sorban.
Ez volt az első M3-as BMW abszolút csúcsra járatott legerősebb és legsportosabb változata.
A bivalyerős luxusszedán hajtásában a mai trendektől eltérően egyetlen villanymotor sem vesz részt.
Immár hazánkban is rendelhető a hegyomlásnyi nyomatékú iX M60.
A gépháztető alatti technikához nem nyúltak hozzá a fejlesztők, de a műszerfalra nagyobb érintőkijelző került.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk az 500 lóerőnél erősebb puttonyos hivatalos leleplezésére.
A jelek szerint már javában folyik a plugin hibrid hajtásláncú új bajor sportszedán közúti tesztje.
Ilyen bajor sportszedán garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon.
Ez kivételesen nem elektromos, hanem egy régi vágású biturbó benzines szörnyeteg.
Megérkezett az iX szabadidő-autó legerősebb és legsportosabb változata, melynek nyomatéka bőven 1000 Nm feletti.
Az új esztendőt köszöntő videóban alpesi körülmények mellett hajtják meg az új sportkombit.
Az 5,6 literes benzinpusztító erőforrással szerelt apró bajor minden bizonnyal semmi máshoz nem hasonlítható vezetési élménnyel szolgál.
Itt a megoldás azok számára, akiket eddig csak a gigantikus "vese" tántorított el a sportos modellek megvásárlásától.
A downsizing jegyében 401 köbcentiméterrel kisebb motor kerül az 520i-be, de szerencsére nem nálunk.
A formatervezők a vonalakkal játszadoztak látványosan, a sofőrok pedig egy hamisítatlan vezetési élménnyel szolgáló és közben praktikus négyajtós kupét kapnak játékszernek. Túl szép, hogy igaz legyen? Jövünk a válaszokkal!
Ez a BMW nem a külsejével, hanem sokkal inkább a belsejével hódít, és bár iszonyatosan nagyot lép, mégsem vezetni a legnagyobb élmény, hanem egyszerűen csak síri csendben utazni benne. Olyan, mint egy négykerekű business lounge.
Megérkezett a Mercedes-AMG A35 és az Audi S3 riválisának felfrissített változata.