Magyarországon a BMW 630 kilométeres hatótávú új villanyautója, beleültünk
Megérkeztek hazánkba az iX szabadidő-autó első példányai, gyorsan üléspróbát vettünk a későbbiekben akár 600 lóerős motorral is rendelhető elektromos újdonságban.
Megérkeztek hazánkba az iX szabadidő-autó első példányai, gyorsan üléspróbát vettünk a későbbiekben akár 600 lóerős motorral is rendelhető elektromos újdonságban.
A német gyártó új limitált kivitelt mutatott be három népszerű szabadidő-autójából.
Igen erős 6 hengeres biturbó motor elöl, hajtás hátul – ez lehet az új M2 sikerreceptje.
Vázoljuk, hogy hogyan festhet a pár napja leleplezett 2-es kupé nyitható tetejű változata.
A háromféle változatban debütáló újdonság a későbbiekben várhatóan kézi váltóval is elérhető lesz.
A bajor gyártó várhatóan jövőre leplezi majd le legfrissebb felsőkategóriás szabadidő-autóját.
Az M4 Competitionból épített versenyautót minden korábbinál könnyebb egy kis táncba vinni.
Ki mondta, hogy a szupersportos M2-be ne lehetne gázolajos erőforrást szerelni?
Leegyszerűsítve a dolgokat, a közelmúltban debütált 4-es kupé megnőtt egy picit és két extra ajtót kapott.
Feltűnt a színen az M4 valaha készült leggyorsabb, bár közutakon nem vezethető változata.
A bajor sportkupét ezúttal az AC Schnitzer vette kezelésbe.
Az álcázófóliás puttonyos prototípus látványos felnikkel, illetve hatalmas hűtőráccsal rendelkezik.
Itt a megoldás azoknak, akik eddig kevesellték a csúcsmodell 530 lóerős teljesítményét.
A bajor gyártó budapesti rendezvényén jártunk, ahol az M3 korábbi generációi és a legújabb versenyszimulátor mellett az M3 Competition xDrive és az M4 Competition xDrive hazai árával is megismerkedtünk.