Dehogy halott a dízel és a kombi: 355 lóerős új 3-as BMW tűnt fel a színen
Az alacsony fogyasztású családi autó adott esetben akár 270-nel is képes száguldani.
Az alacsony fogyasztású családi autó adott esetben akár 270-nel is képes száguldani.
Bőven vannak, akiknek a régi jobban tetszett, de olyanok is szép számmal akadnak, akiknek bejön az új design.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.
Az idei Balatonfüred Concours d'Elegance egyik pulzusunkat leginkább megemelő autója ez a kiváló egészségi állapotnak örvendő régi zöld M5-ös.
Jövünk az online szavazás eredményével, avagy vázoljuk, hogy mit gondolnak olvasóink az új bajor luxusszedánról.
Érkezőben a már amúgy sem éppen gyenge vagy unalmas M240i nagytestvére.
Közel 2 évnyi bemelegítést követően hamarosan végre teljes valójában megismerkedhetünk a vadonatúj BMW M3 Touringgal.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a valaha készült legütősebb M4-es hivatalos leleplezésére.
Az erősen limitált szériás 8-as Gran Coupé egyedi többrétegű fényezésének elkészítése 285 órányi időt vesz igénybe. Mutatjuk a végeredményt.
Megosztó formaterv, hangsúlyosan elektromos hajtás, szupermodern technika. Megérkezett a teljesen új 7-es széria, melynek i7-es villanyautó változatát alaposan körbefotóztuk.
Ez nem egy akármilyen E34-es M5-ös, hanem egy limitált szériás, szinte alig használt példány.
Vázoljuk, hogy egy alternatív világban milyen designt kaphatna a bajor gyártó új luxusszedánja.
A megosztó külsejű bajor luxusszedánnak körülbelül így festene a Touring kivitele.
A bajor gyártó vadonatúj luxusszedánja benzines, dízel és elektromos változatban egyaránt elérhető.
Érkezőben a megoldás azok számára, akiknek az M3 Competition esetleg túl unalmas.
Az összkerékhajtással felvértezett M4 Competition kiváló köridőt produkált a Nordschleifén.
A praktikus bajor családi autót egy kereken 400 lóerős 5 literes szívó V8-as motor hajtja.
A látványos külsejű újdonság messze 4 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
Nem egy újabb magasépítésű szabadidő-autó és nem is egy újabb zöld rendszámos világmegmentő hibrid. Hanem "csak" egy remek vezetési élménnyel szolgáló és szerény étvágyú gázolajos családi autó. Meghajtottuk az M340d xDrive Touringot.
A kompakt egyterű hangulatú 2-es Active Tourerrel és a közel 550 lóerős i4 M50 villanyautóval hazai utakon ismerkedtünk meg.