260 lóerős lett a Ford Fiesta ST és Puma ST
A Ford izgalmas kisautóinak motorjában találtak még némi extra teljesítményt.
A Ford izgalmas kisautóinak motorjában találtak még némi extra teljesítményt.
Az 50-es években alaposan előre tekerte az időgép kerekét a Gullwing, 2021-ben pedig látványos formában emlékeztet bennünket a német autógyártás zsenialitására. Miközben még mindig kegyetlenül az ülésbe passzíroz és akár 260-nal is képes repeszteni.
A hivatalos leleplezés előtt álló olasz újdonságot a jelek szerint Budapesten tesztelik.
0-ról 400-ra alig több mint 21 másodperc alatt katapultál a hibrid hajtásláncú kaliforniai újdonság.
A négykarikás divatterepjáró teljesítményben feljött a Lamborghini Urus szintjére.
A kőkemény amerikai terepjáró már plugin hibrid változatban is kapható.
Hivatalos képeken látható a Levante kistestvérének prototípusa.
A bajor gyártó népszerű szedánjának következő generációja várhatóan 2023-ban lát majd napvilágot.
Szélvédője már lehet a brit szupersportkocsinak, oldalablakokat és tetőt viszont felár ellenében sem kérhetünk hozzá.
Vázoljuk, hogy mennyibe kerülnek az 5-ös és X5-ös BMW-k dél-koreai riválisai.
A karakteres kis japán terepjáró új generációja csak rövid ideig volt kapható nálunk, aztán a furcsa európai szabályozás ellehetetlenítette az életét. Most azonban visszatért hozzánk, igaz két üléssel kevesebbel és jelentősen drágábban.
A Mercedes S 400 d az eddiginél jobban gyorsul és a végsebessége is megnőtt.
A hatalmas divatterepjáró alig 4,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
A stílusában leginkább a BMW X4-hez hasonló francia újdonság kétféle hajtáslánccal rendelhető.
A spanyol brand első saját fejlesztése ugyan crossover besorolású, de csak minimálisan magasabb egy hagyományos kompakt modellnél. Így aztán a vezetési élményt rendesen kimaxolja a sportos Cupra Formentor, mely a 2021-es Év Autója választáson az előkelő harmadik helyen végzett.
Ez a remek állapotú BMW 2002 egyenesen a 70-es évek közepére repít vissza bennünket.
Itt a megoldás azoknak, akik eddig kevesellték a csúcsmodell 530 lóerős teljesítményét.
Ha kevésnek érezzük a lágyhibrid kivitelt, a plugin hibrid pedig egyszerűen túl drága, akkor a Ford Kuga arany középutas új öntöltő hibridjét lényegében nekünk találták ki.
A hatalmas hűtőrácsot kapott luxusautó hossza jelentősen meghaladja az 5 métert.
A 6 literes benzinmotorral szerelt S680 4Maticnak értelemszerűen alaposan megkérik az árát.