Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#boldogsag

HVG Könyvek HVG Könyvek

L. Stipkovits Erika: "A boldogság nem egy állapot, nem végcél"

Felnőttként a legtöbb ember boldog akar lenni, lehetőleg azonnal és örökké. Mégis egyre többen boldogtalanok, miközben hatalmas erőfeszítéseket tesznek vélt boldogságukért: pénzt és célokat kergetve beáldozzák minden idejüket, családi és baráti kapcsolataikat. Részlet L. Stipkovits Erika Még közelebb önmagunkhoz című könyvéből.

HVG Könyvek HVG Könyvek

Feldmár András: "A boldogság nem csak jókedv! A boldogságban benne van a rosszkedv is"

A Nem Szentírás! című kötetben Feldmár András pszichoterapeuta és Tóth László teológus, mentálhigiénés szakember bibliai történetek kapcsán beszélget rezilienciáról, hatalomról és félelemről, megbocsátásról, szabad akaratról, függőségről, örömről, boldogságról, igazságról és valóságról. Részlet a kiadványból.

HVG Extra Pszichológia Pszichológia magazin

Van valaki, akit akár hajnali négykor is felhívhat a problémáival?

Kamaszlányként, a nyolcvanas évek közepén azonnal átsiettem a lakás másik végébe, ha meghallottam, hogy édesanyám Máté Péter sorait dúdolja: „Most örülj, hogy van, ki vár, és a két karjába zár…” Aztán teltek-múltak az évek (azok, amikor az ember még adottnak látja a kapcsolatait), és ha Máté Pétert teljes mélységében nem is, de anyámat lassan elkezdtem megérteni.

Sztojcsev Iván hvg360

Boldogít-e a pénz? Íme a közgazdászok válasza

Mindenki örülne annak, ha több pénzt kapna, de jobb lesz-e hosszú távon az élet a vagyonosodástól? Elégedettebbek-e a gazdagok az életükkel, mint a középosztálybeliek? Mennyi pluszmunkát éri meg bevállalni a nagyobb fizetésért úgy, hogy ne menjünk tönkre? És ha valaki már milliomos, boldogabbá válik-e, ha multimilliomos lesz belőle?

HVG Extra Pszichológia Pszichológia magazin

Minden megvan vagy semmi sincs

Az, hogy jól vagyunk, az utóbbi években szinte egyáltalán nem hangzik el. Pedig jóllétünk nem a körülményektől függ – az alábbi történetek ezt mutatják.

hvg.hu Tech

Megmérték: az emberek 45%-a több mint két éve nem érzett igazi boldogságot

Az Oracle ügyfélélmény-kutató csoportja és Gretchen Rubin író új kutatása szerint az emberek azt szeretnék, ha a márkák megmosolyogtatnák és megnevettetnék őket, de az üzleti vezetők félnek a humor alkalmazásától az ügyfélkapcsolatokban. A Happiness Report 14 ország több mint 12 ezer fogyasztójának és üzleti vezetőjének meglátásait tartalmazza, és megállapította, hogy az emberek olyan új élményeket keresnek, amelyek mosolyra és nevetésre késztetik őket. A humort alkalmazó márkákat a fogyasztók hűséggel, jó értékelésekkel és ismételt vásárlásokkal jutalmazzák, és elfordulnak azoktól, amelyek nem így tesznek.

1 2 3 4 5 6 7
14
Eddig még sosem látott, olcsó telefon jöhet a Samsungtól, ráadásul a vártnál korábban

Eddig még sosem látott, olcsó telefon jöhet a Samsungtól, ráadásul a vártnál korábban

Mi történik pontosan a gyerekben, amikor képernyőt bámul – és amikor könyvet olvas?

Mi történik pontosan a gyerekben, amikor képernyőt bámul – és amikor könyvet olvas?

Egy véletlen felfedezés, ami új fejezetet nyitott a rákgyógyításban

Egy véletlen felfedezés, ami új fejezetet nyitott a rákgyógyításban

A fideszes Hoppál Péter 16 éve képviselő, de most jött rá, hogy fontos a kapcsolat a választóival, ezért elindította a Hoppálinfót

A fideszes Hoppál Péter 16 éve képviselő, de most jött rá, hogy fontos a kapcsolat a választóival, ezért elindította a Hoppálinfót

Feltételes szabadlábra helyezték a fegyvermestert, aki éles pisztolyt adott Alec Baldwin kezébe a Rust forgatásán

Feltételes szabadlábra helyezték a fegyvermestert, aki éles pisztolyt adott Alec Baldwin kezébe a Rust forgatásán

Magyarország rendezi a következő divízió I-es női hokivébét

Magyarország rendezi a következő divízió I-es női hokivébét

Késes támadó sebesített meg tizenkét embert a hamburgi főpályaudvaron, életveszélyes sérültek is vannak

Késes támadó sebesített meg tizenkét embert a hamburgi főpályaudvaron, életveszélyes sérültek is vannak

Visszahívott egy terméket a DM

Visszahívott egy terméket a DM

Zsarolni kezd az Anthropic új mesterséges intelligenciája, ha le akarják cserélni

Zsarolni kezd az Anthropic új mesterséges intelligenciája, ha le akarják cserélni

A címlapról ajánljuk