Újabb három budapesti útszakaszon csökkentik a sebességhatárokat
Az elmúlt fél év során közel tucatnyi útvonalon történt hasonló.
Az elmúlt fél év során közel tucatnyi útvonalon történt hasonló.
Fedélzeti kamera rögzítette az esetet.
Föld alá szeretné vitetni a HÉV-et Soroksár, mert már most is zavarónak tartják a felszíni nyomvonalat. Ennek érdekében akár meg is vétózzák a vonal tervezett felújítását.
Lesz más lezárás is a BKK szerint.
Szívesen vitázna Karácsonnyal – mondta az Inforádióban.
Online kérdőívvel szeretnék megtudni, hogy mit támogat a többség.
A metrórekonstrukció mindig garantálható káosszal jár, márpedig nemsokára abból is a legnagyobb jön: novemberben indul a város legforgalmasabb vonalának, a 3-as metrónak a felújítása. Pótlóbuszból nem lesz hiány, de van pár ötletünk arra, miképp kerülheti el a használatukat úgy, hogy közben gyorsabban, és főleg kényelmesebben be is jut a városba. Szavazzon: Ön hogy fogja elkerülni a metrópótlókat?
120 éve, 1896. május 2-án indult el Budapesten a korának műszaki színvonalát messze meghaladó millenniumi földalatti vasút. A magyar főváros a lóvasút után, a gőzvontatás lépcsőjét elhagyva, egyenesen a villamos vontatás korszakába lépett, így Budapesten jelent meg először a kontinentális Európában egy teljesen villamos üzemű földalatti vonal.
Elindult a tanév, remélhetőleg minden érintett időben odaért az iskolába, anyukák, apukák a munkahelyükre. Budapesten az első nap reggelét, úgy tűnik, megúsztuk káosz nélkül. Pedig esélyes volt.
A március 15-i fővárosi rendezvények miatt jelentősen változik a közösségi közlekedés menetrendje.
A Népszabadság szerint magasabb lehet a dugódíj, mint eddig várták: naponta 700 forintba kerülhet majd az, ha valaki gépkocsival megy a belvárosba. A behajtásért pedig elvileg már jövő januártól fizteni kellene, vagyis 2016 végén indulna a rendszer, ahogy azt korábban a főpolgármester javasolta. A Főpolgármesteri Hivatal szerint minden alapot nélkülöz az az értesülés, hogy jövő januártól vezetnék be a dugódíjat.
A Hungária körúton az Árpád híd felé az utóbbi hetekben egyre nagyobb reggeli – és esti – közlekedési dugók alakultak ki "úttest-rehabilitációs" munkák miatt. Az utóbbi napokban azonban még nagyobb lett a torlódás – az iho.hu alaposan körbejárta, miért.
Számos ponton változik a közösségi közlekedés és a közúti forgalom az árvízi védekezés miatt, és a korábbi korlátozások továbbra is érvényben maradnak. Mielőtt útnak indulna szombaton Budapesten, olvassa el, merre nem érdemes indulni.
2015-ben adhatják át az óbudai Aquincum plázát, ha a fejlesztők felmentést kapnak a plázastop alól - írja az Urbanista blog.