Az ország, ahol júniustól végre már a nők is vezethetnek autót
Van egy olyan igen gazdag ország, melyben a nők számára mind a mai napig tilos az autóvezetés.
Van egy olyan igen gazdag ország, melyben a nők számára mind a mai napig tilos az autóvezetés.
Az egyik oldalról a másikra történő átkelés nem egyszerű feladat az állatok számára, de ezúttal szerencsére nem történt baj.
Tavaly Párizsban 9800 elektromos meghajtású robogót állítottak forgalomba, ez 33 százalékos növekedés az előző évhez képest. A párizsi önkormányzat, környezetvédelmi megfontolásokból, egy nem benzines motorkerékpár vásárlásához akár 900 eurós támogatást is ad.
Nem szívesen lettünk volna azoknak az autósoknak a helyében, akik előtt hirtelen ott termett a hatalmas sárgaság.
A kocsik hamarosan szinte teljesen elveszik tőlünk az irányítást, így joggal merülhet fel a kérdés, hogy mi lesz akkor a jogosítvánnyal, szükség lesz-e még rá?
Ez a tábla egyedi módon hívja fel a figyelmet a kerékpáros közlekedés szabályainak betartására.
Itt a jó idő, rengetegen tartanak a Dunakanyarba, és az így kialakuló dugók elől egyesek nem túl szabályosan próbálnak menekülni.
Dubajban különösen fontosnak bizonyul a közlekedés a csúcstechnológiai törekvések szempontjából. Ennek egyik újdonsága az intelligens rendszámtábla, amelynek tesztjei májusban kezdődnek.
Ilyen az, amikor a vékony felső aszfaltréteg és az elképesztő forgalom összedolgozik egymással.
Az országutak soktengelyes királyaiból nem olyan könnyű kilátni, mint a személyautókból. Mutatjuk, mire gondolunk.
Úgy látszik, hogy az útkezelő társaság munkatársainak figyelmét adott esetben ilyen egyedi módon kell felhívni a problémákra.
Megoszlanak a vélemények azzal kapcsolatban, hogy milyen irányba kellene elmozdítani a sebességhatárokat.
Nem éppen mai találmány, mégsem árt időről időre felhívni a figyelmet az irányjelző használatára.
Akadnak olyan sofőrök, akik a jelek szerint egyáltalán nem foglalkoznak azzal, hogy milyen közveszélyes járműveket vezetnek.
Ezzel az új megoldással az ígéretek szerint minden korábbinál gyorsabban rálelhetünk majd a ránk váró üres parkolóhelyre.
A leginkább a Forma–1-es közvetítésekből ismert sportriporter az egyik navigációs készülék-gyártó hivatalos hangja lett. Laza és vicces kifejezéseket, illetve F1-kiszólásokat is kapunk tőle.
Most néhány évtizedet visszautazunk az időben, és megnézzük, hogy milyenek voltak az első navigációs megoldások.
A gödöllői polgármester ezüstéremmel ismerte el Füle Sándornak a közlekedés biztonságának javításáért tett erőfeszítéseit.
A magyarok egyre nagyobb arányban választják a Lufthansa prémium szolgáltatásait: míg az öt légitársaságból álló csoport magyarországi összforgalma tavaly nyolc százalékkal bővült, a First Class eladások negyven, a Business Class forgalma pedig 22 százalékkal ugrott.
Mivel lehetne elütni az időt, ha teljesen beállt a forgalom? Hát persze, hogy teniszütővel!