A nagy gyorsulási verseny: motor, sportkocsik, F1-autó, repülők és egy Tesla – videó
Ilyen népes és változatos mezőny igen ritkán szokott feltűnni a gyorsulási versenyeken.
Ilyen népes és változatos mezőny igen ritkán szokott feltűnni a gyorsulási versenyeken.
A Chiron nemcsak erős, hanem elképesztően gyors is, de a gyártó nem a végsebességre koncentrál.
Ebből a videóból remekül átjön, hogy mennyire jól gyorsul és milyen végsebességre képes egy enyhén tuningolt Audi sportkupé.
A nemrégiben megújult G-osztály közel 600 lóerős csúcsmodelljét szétveti az erő, és még a gyári gyorsulási értéknél is jobbat produkál.
Ez a gigantikus divatterepjáró közel 2,3 tonnát nyom a mérlegen, de ehhez passzolóan erős motor került bele.
Most egyértelműen kiderül, hogy az eggyel kevesebb henger miatt esetleg gyengébben teljesít-e az új Fiesta ST.
Ez az autó nem feltöltéssel, hanem simán nagy lökettérfogattal produkál elképesztő gyorsulást.
A Dodge legújabb sportautójának motorházteteje alatt egy elképesztően erős és szomjas V8-as erőforrás rejtőzik.
Egy divatterepjáró azoknak, akiknek teljesítményből és nyomatékból lényegében sosem elég.
Az igen komoly teljesítmény és az adaptív négykerékhajtás megteszi a hatását: az új sportszedánnak nem sok ellenfele van a piros lámpánál és az autópályákon.
A világ leggyorsabb utcai autója ezúttal alulmaradt a versenyben.
Teljesítményben és nyomatékban egész biztosan nem szenved hiányt az amerikai gyártó nyerges vontatója.
Stefan Weckbach szerint az elektromos Porsche jobban bírja majd a gyorsulást, mint a Model S.
A francia kutatók arra voltak kíváncsiak, az ekvivalenciaelv mennyire állja meg a helyét a világűrben. Úgy tűnik, Galilei elve – amelyre Einstein a relativitáselméletét is alapozta – tűpontos volt.
Egyértelmű, hogy a Tesla nyerges vontatója nem szenved erőhiányban, az e-motorok hegyomlásnyi nyomatékot szabadítanak az aszfaltra.