szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hamarosan már a keresési eredmények között is lehetnek hirdetések, de a hirdetők akár eseményekhez is küldhetnek nekünk emlékeztetőt.

Bizonyára kevés felhasználó fog őszintén örülni az Instagram két új hirdetési funkciójának, melyekkel még több bevételre tenne szert a szolgáltatást tulajdonló Meta – ezekre pedig szükségük is lesz a bevételek javításához.

Az Instagram ugyanis megkezdi a keresési találatok közötti hirdetések tesztelését – ezekkel akkor lehet majd szembesülni, amikor valamilyen kifejezésre rákeresve az eredményül kapott bejegyzések között megnyitunk egyet, és arról tovább görgetünk. A platform példájában a felhasználó a bőrápolás kifejezésre keresve találkozik egy kapcsolódó hirdetéssel, ami meg is van jelölve egy „szponzorált” felirattal:

Hirdetés az Instagram keresési eredményei között.
Instagram

A tesztelés után a Meta a következő hónapokban széles körben is bevezeti majd az új hirdetési funkciót.

A másik újdonság a Reminder Ads nevet viseli, és azt a célt szolgálja, hogy a cégek még könnyebben emlékeztessék vagy értesítsék a felhasználókat például valamilyen jövőbeni eseményről – például egy koncertről, fesztiválról.

Instagram Reminder Ads.
Instagram

Az Instagram-felhasználók maguk iratkozhatnak fel az ilyen eseményekre, és három értesítést is kapnak a szolgáltatástól: egy nappal és 15 perccel az esemény kezdete előtt, valamint annak indulásakor. Ezzel a lehetőséggel minden hirdető élhet – írja a TechCrunch. Ez utóbbi újdosnág akár még hasznos is lehet, a keresések között megjelenő hirdetésekkel azonban csak egy újabb felületet biztosít a hirdetőknek a termékeik kiemelésére az Instagram.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!