Kémfotókon a legújabb nyitható tetejű Ferrari
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a 296 GTS hivatalos leleplezésére.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a 296 GTS hivatalos leleplezésére.
A laikusok csak egy régi 911-est látnak benne, a hozzáértők viszont jól tudják, hogy ez itt bizony maga a zuffenhauseni Szent Grál.
Immár hazánkban is rendelhető a hátsókerék-hajtású és akár 6 hengeres erőforrású izgalmas új kompakt.
Megérkezett a legendás Renault 5 Turbo modern technológiával felvértezett 2021-es kivitele.
A szalonállapotú Mercedes 230E egyenesen a 80-as évekbe repítheti vissza új gazdáját.
A kétszemélyes sportkocsi a BMW Z4-re épül és több mint 400 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
Igen erős 6 hengeres biturbó motor elöl, hajtás hátul – ez lehet az új M2 sikerreceptje.
Turbólyukat egész biztosan nem lehet érezni vezetés közben, az akár 1000 lóerő mindig késlekedés nélkül rendelkezésre áll.
Vázoljuk, hogy hogyan festhet a pár napja leleplezett 2-es kupé nyitható tetejű változata.
A középmotoros sportkocsi 4 és 6 hengeres erőforrásokkal rendelhető.
A háromféle változatban debütáló újdonság a későbbiekben várhatóan kézi váltóval is elérhető lesz.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
A hatalmas leszorítóerőt termelő újdonság igen gyorsnak ígérkezik a versenypályákon.
Az M3 Competitionnél is gyorsabbnak ígérkező modellt már javában tesztelik a Nürburgringen.
A sorozat kedvéért átfényezett Testarossa eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Az Ausztriában új gazdára váró régi M5-öst az elmúlt 3 évtizedben nem sokat használták.
A szuperkönnyű versenyautót egy 3 literes 4 hengeres motor mozgatja.
Megérkezett a Brabham Automotive legújabb fejlesztése, amely a GT2-es szabályok miatt lett gyengébb az elődjénél.
A limitált szériás újdonság alig több mint 2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A politikailag abszolút nem korrekt szélsebes kisautót először Goodwoodban lehet majd élőben megtekinteni.