Bomba hatástalanítása miatt lezárják a XII. kerület egy részét pénteken
Kora délutánig tarthat a lezárás.
Kora délutánig tarthat a lezárás.
Mindezek ellenére hamarosan kormány-előterjesztéssé válhat az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) és a MÁV–Volán által kidolgozott tíz évet felölelő vasútfejlesztési koncepció.
Azonosították az észak-olaszországi Mestrében történt buszbalesetnek mind a 21 halottját – közölték a helyi hatóságok.
Hiába, a munkaerőhiány nagy úr.
A képviselők szerint a légitársaságok eltérő szabályozása a megengedett poggyászra vonatkozóan rejtett díjakat eredményez, és megnehezíti az árak összehasonlítását.
A holland városban el is kezdték az átállást, ami több mint négyezer közlekedési tábla lecserélését jelenti.
A híres magyar lelemény, ugye?
Igazán tipikus az alábbi baleseti szituáció.
A Railjetek a hét első két napján még a megszokott módon közlekednek, csak szerdától kell átszállni Bécsben annak, aki továbbutazna.
A MÁV szerint most nem volt idő a vágányzárak összehangolására.
Annak érdekében, hogy utazását Bécstől biztosan az eredeti Railjettel tudja folytatni, javasoljuk, hogy a Bécsbe történő eljutáshoz – az eredetileg tervezett utazásához képest – 1 órával korábban induló, nemzetközi vonatot válassza – javasolja szombati közleményében a MÁV. A közleményből az is kiderül, hogy nem valamennyi Railjet járatra vonatkozik az az osztrák döntés, melynek értelmében a MÁV kocsijai – a győri fővonalon végzett felújítási okozta sorozatos késések miatt – csak Bécsig közlekednek és az osztrák fővárosból azok nélkül indulnak tovább.
Több mint ezer motorkerékpáros tartott tiltakozófelvonulást Visegrádon azt követően, hogy a dunakanyari település nem vonta vissza azon határozatát. amellyel a március 1-november 1 közötti időszakban kitiltotta a motorokat a visegrádi Panoráma útról. A vonulás komoly fennakadások nélkül zajlott le, viszont mindenhol lelassult a forgalom, már Szentendrén is lépésben haladtak a két sávban közlekedő autók, hogy ne üssék el a járművek között cikázó motorosokat.
A MÁV által egyik napról a másikra megkezdett pályafelújítás gyakorlatilag a vonatkozó uniós szabályok mindegyikét megsérti.
Komáromnál a főváros felé vezető szakaszon 10 kilométeres a sor.
Lehetséges vevőként a korábbi európai konkurencia nagyobb vállalatai jöhetnek szóba, mint a Lufthansa, az Air France, vagy a British Airways.
Az osztrák vasúttársaság állítja, hogy kommunikált a MÁV-val a hibákról, mielőtt levágta a magyar vonatokat a nyugati vasúthálózatról, a magyar reakcióra még várni kell. Megnéztük, mennyire indokolják a késések a szokatlanul barátságtalan osztrák lépést, és hogy milyen gondok voltak, amíg ide eljutottak.
Ha késik a Budapestről induló vonat, az nem boríthatja fel Ausztria vasúti közlekedését.