Cuki kisautónak tűnik, pedig igazi méregzsák ez a középmotoros Mini
Nem, ez nem egy hétköznapi régi Mini, hanem egy akár versenypályán is könnyen meglepetéseket okozó svájci-brit apróság.
Nem, ez nem egy hétköznapi régi Mini, hanem egy akár versenypályán is könnyen meglepetéseket okozó svájci-brit apróság.
A Lancia Delta S4 Stradale eleve igazi ritkaság, hát még az előszériás verzió.
A Chevrolet legújabb középmotoros sportkocsija még a Bugatti Veyronnál is jelentősen erősebb.
Az aktuális Chevrolet Corvette csúcsmodelljének teljesítménye várhatóan megközelíti a 900 lóerőt.
Alaposan megkérik a Maserati MC20 versenypályás használatra szánt spéci verziójának árát.
A vezetési élményt hajhászók körében közkedvelt francia modell magasabb alapfelszereltséggel és egy új R Turini kivitellel támad.
550 lóerő, 1 tonna körüli tömeg, kézi kapcsolású váltó, hátsókerék-hajtás: a limitált szériás új olasz sportkocsi ezzel állít emléket hét rali világbajnoki címnek.
A belsőégésű-motorral szerelt Boxster platform utolsó modellje a most debütált 500 lovas Porsche 718 Spyder RS.
A középmotoros 356-os modell volt az első, mely hivatalosan Porsche néven látta meg a napvilágot, de még nem Németországban.
A valaha készült legerősebb szívómotoros közúti Ferrari adja az alapját a Lego hatalmas új Technic modelljének, mely az eddigi legtöbb alkatrészt felvonultató Ultimate Car szett. Teszten a Porschét, Bugattit és Lamborghinit követő vadonatúj Ferrari Daytona SP3.
Ma már egy családi dízel BMW is erősebb lehet ennél az egykori bajor szupersportkocsinál, de az M1 hangulata semmi máshoz sem hasonlítható.
A japán sportkocsi ezen nagyon megkímélt példányával kevesebb mint 8 ezer kilométert tettek csak meg.