„A megélhetési válság miatt cseréltem le a házamat egy lakóautóra”
A lakóautózás sokak számára egyet jelent egy bohém, kötöttségektől mentes, kalandos életstílussal, ám vannak, akik nem csupán szabadságvágyból döntenek az ilyen élet mellett.
A lakóautózás sokak számára egyet jelent egy bohém, kötöttségektől mentes, kalandos életstílussal, ám vannak, akik nem csupán szabadságvágyból döntenek az ilyen élet mellett.
„Nem prédikálni, szónoklatot tartani” megy, hanem hogy meghallgassa azoknak a történeteit, akiknek „a hangja nem hallatszik el a hatalmasokhoz”.
Kicsi, könnyű, minimalista és maximálisan szerethető formatervű ez az új lakókocsi.
Szegény emberek és nyugdíjasok választják ezt az életmódot, mert eddig ez viszonylag olcsó volt, most viszont ingatlanbefektetők szemet vetettek az ingatlanok helyére.
Kreatív, egyedi formatervvel a legunalmasabb terméket is el lehet adni – az pedig még jobb, ha valami nem csak szép, de még hasznos is. Az amerikai TIME magazin csokorba gyűjtötte az idei év 200 legjobb találmányát, melyekből most bemutatjuk azt a tizenhármat, melyek a formaterv kategóriában találtattak kiemelkedőnek.
Az alig pár százas mennyiségben gyártott kocsi ezen példányában kevesebb, mint 50 ezer kilométer van.
Sok jó ember kis helyen is elfér alapon vágtunk neki öten egy felnyitható sátortetős, relatíve kompakt Ford lakóautóval egy 1200 kilométeres utazásnak. Nem mindenkinek való az ilyen – egyébként sajnos nem olcsó – nyaralás, de az arra fogékonyak számára garantált az élménycunami.
A Bohinji-tó partján számos különböző lakóautóval találkoztunk, és szívünk szerint bármelyikben eltöltöttünk volna egy éjszakát. Minimium.
Menet közben ugyan nem használható a mini fürdőszoba, de álló helyzetben semmi akadálya ennek. Vázoljuk, hogy hogyan működik egy lakóautó és a kempingek vizesblokkja.
Majdnem tömegbaleset lett a vége.
Ebben ütötte el az időt a jelenetek között, amíg az Ali vagy a Men in Black III-at forgatták.
Duplájára nőhet a hatótávval kapcsolatos aggodalom, ha az e-autóval lakókocsit is vontatni kell. Erre kínál megoldást a német Dethleffs gyár, amely saját meghajtású lakókocsi prototípusát mutatta be.
Tulajdonképpen ez is egy Rolls-Royce, még ha nagyon nem is úgy néz ki.
A túl nagy sebesség miatt beszitált a lakókocsi, és a szalagkorlátnak csapódott az autó.
A leállított turizmus következtében az utazni vágyók egy részénél felértékelődött a lakóautók és a lakókocsik kínálta lehetőség.
A SAIC Maxusba tényleg mindent beletett a gyártó, csak legyen, aki megfizeti.
A rendőrség szerint nincs arra utaló jel, hogy a 63 éves férfinak lettek volna társai.
Minden műfajban, így a lakókocsis turizmusban is vannak extrém résztvevők.
Lent a garázs, fönt a lakótér – mi ebben a különös? Az, hogy lakókocsiról van szó, azaz inkább lakóbuszról. A jármű aljában elfér egy Porsche – legalábbis ilyen sportkocsival mutatták be a luxusmodellt nemrég a düsseldorfi Caravan Salon szakkiállításon –, fölül pedig kislakásnak is beillő 35 négyzetméteres lakótér kapott helyet.