Logót és nevet vált az Erste
Indoklásuk szerint ezzel közelebb hozzák az ügyintézést az emberekhez.
Indoklásuk szerint ezzel közelebb hozzák az ügyintézést az emberekhez.
A Karinthy Frigyes Gimnázium tanárainak kirúgását levezénylő tankerület épülete korábban MSZMP-s pártház volt.
A dél-koreai cég nemrégiben megújította a márkajelzését, de úgy tűnik, ezzel sokakat megzavart.
A Q8 e-tron és a Q8 Sportback e-tron vonultatja fel először az ingolstadti márka megújult emblémáját.
Az elmúlt 30 év legkomolyabb arculatváltását kezdi meg a cseh gyártó.
Már az idén megkezdik a jegyek árusítását a sporteseményre.
A civil szervezet állítja: nem engedélyezték a CPAC-nak logójuk használatát, a rendezvényt pedig nem támogatták.
A fertőtlenítők hatékonyságát csak baktériumokra tudták igazolni, ráadásul probléma volt azzal is, ahogyan a termékeket a Heim Pál Gyermekkórház logójával és ajánlásával népszerűsítették.
A Facebook (mint cég) hivatalosan már nem is létezik, hiszen Metára keresztelték át magukat. A változás egy nagyon jól ismert jel eltűnését is jelenti – de csak a cégtábláról.
A miniszterelnök saját logóval építi arculatát, Kovács András Péter most besegít más politikusoknak is, milyen emblémával lenne érdemes próbálkozniuk. Dobrev Klára, Gyurcsány Ferenc, Jakab Péter és Kunhalmi Ágnes is tuti tippet kap a Duma Aktuáltól.
Egy héttel korábban Orbán Viktor mutatta be a francia elnökaspiránséhoz kísértetiesen hasonlító jelét. Marine Le Pen logójához a Netflixnek is volt hozzáfűzni valója.
Szó nincs arany boltívről vagy kis pipáról a sportcipőn: Orbán Viktor szombaton bemutatott logója ugyan a Facebook-mindennapok részévé fog válni, de egyelőre nem több, mint a pártpolitikán túlmutató elnöki arculat legújabb eleme. Az viszont lehet, hogy a kampányban is fogunk vele találkozni.
A szervezet korábban megtiltotta, hogy szivárványszínekben világítsák ki a müncheni Allianz Arénát. Most azt írták, hogy szerintük maga a kezdeményezés volt politikai indíttatású.
Zöldes színvilággal és modernizált logóval jelentkezik a jövőben a romániai márka.
Az uniós bíróság viszont a kínai cégnek adott igazat, mondván: a logók ugyan hasonlítanak, de azért meg lehet őket különböztetni.
Az egyszerű dizájn a digitális térben is jól mutat majd – vélik a franciák.
A két lábon álló oroszlánhoz képest elég jelentősen változott a francia autómárka logója.
A jelenlegi „szárnyas nyílvessző” teljesen megújulna.