szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A két lábon álló oroszlánhoz képest elég jelentősen változott a francia autómárka logója.

A világ egyik legrégebb óta működő vállalata a francia autógyártó, amely persze nem gépkocsigyártással kezdte tevékenységét, hanem kéziszerszámokat és konyhai eszközöket készítettek. A 211 éve alapított vállalat számos alkalommal váltott cégjelzést is, egész pontosan 1850 óta immár tízedszer újult meg a címerük.

A most leváltásra váró variációt 2010-ben mutatták be és ahogyan az autógyártó modellpalettája megújul, halad az elektromos hajtás irányába, korszerűsíteni kellett a márkajelzést is.

A pajzson lévő oroszlánfej dízján egyszer az 1960-as években már megjelent, a mostani azonban kontúrosabb, egyszerűbb vonalú.

A francia cég azt is kommunikálta az modernizált embléma kapcsán, hogy a kereskedéseik megjelenése is megújul.

Hét nagy autómárka is változtatott a logóján

Mindegyikük a régi iskolát vitte még: a krómos, háromdimenziós, a '80-as, '90-es évek stílusát cserélték le a nagyon minimalista - szerintük - jövőbe mutató logóra.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!