szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az egyszerű dizájn a digitális térben is jól mutat majd – vélik a franciák.

Mostanság szinte az összes nagy autómárka módosított az emblémáján. A lépést a legtöbben az elektromos autókhoz kapcsolódó ideológiai változásokkal magyarázzák, amit az autók legfontosabb szimbólumain is megjelenítenek.

A múlt héten a Peugeot mutatta be megújult arculatát, de a Renault is változtatott, igaz, ők mindezt kevésbé látványos körítés közepette tették.

A mostani jelvény egyébként egy 1972-ből származó Victor Vasarely által alkotott munka újraértelmezése. A lecserélt címert 1992 óta használták, amikor a 3D-s, krómos világ volt a divatos.

Victor Vasarely – Pécsen született magyar származású festő – számos javaslatot tett a Renault számára az 1972-ben elfogatott logóra vonatkozóan, amit sokáig használt is a francia cég. (Az alsó sor bal szélső grafikája volt akkor a befutó.)

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!