Bemutatta új emblémáját a Peugeot
A két lábon álló oroszlánhoz képest elég jelentősen változott a francia autómárka logója.
A két lábon álló oroszlánhoz képest elég jelentősen változott a francia autómárka logója.
A jelenlegi „szárnyas nyílvessző” teljesen megújulna.
Az amerikai GM közel 60 év után cserélte le emblémáját.
Főleg a divatcikkek, kozmetikumok, élelmiszerek és a tisztítószerek esetében tévesztik meg a cégek a vásárlókat azzal, hogy hamisan tüntetik fel zöldnek a termékeiket.
Közelgő esemény a Peugeot háza táján, hogy 210 éves lesz a márka. Ennek kapcsán, úgy tűnik komolyabb megújulással is készülnek.
Mindegyikük a régi iskolát vitte még: a krómos, háromdimenziós, a ’80-as, ’90-es évek stílusát cserélték le a nagyon minimalista - szerintük - jövőbe mutató logóra.
Sok kritika érte Donald Trump Space Force-át, amiért olyan logót választottak, amely nagyon hasonlít a Star Trek-féle Csillagflotta emblémájára. Most elkészült az újabb, de mintha ez is ismerős lenne.
Az ingolstadti gyártó a koronavírus-járvány megelőzéséért publikálta valaha készült legegyszerűbb videóanyagát.
Már 1,6 milliónál is több aláírója van az erről szóló petíciónak.
Az amerikai hadsereg hatodik ágának számító űrparancsnokság logója nagyon ismerős lehet a Star Trek rajongóinak.
25 éve használják a jelenlegit.
Nem örül az Apple, hogy a Prepear nevű vállalat is egy gyümölcsöt használ céges logóként. Előbbi ezért máris jogi lépéseket tett az ügyben.
A német cég minden jövőbeli modellje megújult logóval mutatkozik majd be.
A logó egy idegenforgalmi kampányhoz készült, mára az egész világ ismeri, az is, aki soha nem járt New Yorkban.
A dél-koreai vállalat most leleplezett emblémája a most rendkívül fontos egymás közötti távolságtartásra hívja fel a figyelmet.
Meg a WhatsApp és az Instagram is. A cég így akarja a tudtunkra adni, kinek a szolgáltatását használjuk.
Íme az alkatrész, ami nagyon hasonló a BMW-hez tartozó márkák amúgy egymástól roppant módon eltérő modelljein.
Bár egy körtét igazán nem lehet összetéveszteni egy almával, az Apple mégis a körtét szimbolizáló logó miatt támad egy védjegyet.