Ezekkel az új autókkal volt a legkevesebb gond az első évben
Minden autóvásárló megbízható kocsit szeretne, de honnan tudható, hogy melyik az?
Minden autóvásárló megbízható kocsit szeretne, de honnan tudható, hogy melyik az?
Végre egy rangsor, melyben nem a belsőégésű motoros, hanem a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású autókat rangsorolják megbízhatóság alapján.
A régi és nagyon nem reprezentatív "három F-szabály" igazából a franciákra, a Fiatra és a Fordra vonatkozott.
A készítők célja egy olyan autó megépítése volt, amivel a lehető leghosszabb ideig nem kell megállni. Még kerékcserére, olajcserére és tankolásra sem.
Nincs csalás, nincs ámítás, konkrétan ezek az autók bírják legjobban mostanság az első 100 ezer kilométert.
A lista elejét japán márkák dominálják, tehát elvileg ezen kocsikban a legkisebb az esélye a "Check Engine" felvillanásának.
A felvételből kiderül, hogy az orosz, a japán és német technika mennyire könnyen kelthető életre azután, hogy 1 évet a föld felszíne alatt töltöttek.
A Giulia jelenleg harmadik helyen szerepel egy viszonylag elfogadott megbízhatósági felmérésben, amelyet az angol WhatCar készít időről-időre.
Mutatjuk, hogy a CarBuyer szerint jelenleg melyek a leginkább megbízható autók a piacon.
Ha a rangsort megfordítjuk, megkapjuk a legbiztonságosabb kocsik listáját.
A 4-5 éves kategóriában német luxusautónál találták a legkevesebb hibát, a legtöbbet pedig francia egyterűben.
A sport(os) autók között a hibrid Honda CR-Z-t tartják a legmegbízhatóbbnak az USA-ban.
A középkategóriás autók között a Lexus ES-t tartják a legmegbízhatóbbnak az USA-ban.
A családi autók között a hibrid Ford Fusion-t tartják a legmegbízhatóbbnak az USA-ban.