
Louie Mattar és kétfős legénysége még benzinkutakon sem állt meg, és az extrém hosszú útvonalakon mozgó üzemanyagszállító járművekből tankolták meg a különleges kocsit. Az első úton konkrétan három ilyen tankolásra került sor. A kocsi összesen 850 liternyi benzint tudott eltárolni, ezenkívül pedig egy közel 40 literes olajtartály is helyet kapott benne.

Az olajcseréhez, illetve a motortérben megejtett esetleges kisebb javításokhoz sem kellett lassítani, vagy megállni, ugyanis a szerelő a különleges oldalsó pallóknak köszönhetően menet közben is előre tudott menni a motorhoz. A gépháztető felnyitása sem akadályozta a vezetőt a kilátásban, a borításon ugyanis két olyan lyukat alakítottak ki, amelyen ki lehetett látni előre.

A menet közbeni kerékcsere sem jelentett gondot, a 280 literes víztartály révén pedig az utazás közbeni tisztálkodás, illetve WC-használat is meg volt oldva. A kocsiban többek közt hűtőgép, mini konyha, vasaló, kazettás magnó, televízió, telefon és még egy török vízipipa is helyet kapott.

A pótkocsis Cadillac átalakítása akkori értéken számítva 75 000 dollárba került. A közel 3,9 tonnás jármű mozgatásáról egy 5,7 literes szívó V8-as benzinmotor gondoskodik, mely a maga szerény 150 lóerős teljesítményével 120 km/h-s maximális sebesség elérést teszi lehetővé.






Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.