Megnéztük a Toyota percek alatt feltölthető villanymotoros kamionját
A szinte teljesen hangtalanul suhanó szupermodern zöld rendszámos nyergesvontató hidrogénből nyeri a működéséhez szükséges energiát.
A szinte teljesen hangtalanul suhanó szupermodern zöld rendszámos nyergesvontató hidrogénből nyeri a működéséhez szükséges energiát.
Szerencsére nem volt a közelében semmilyen más jármű.
Akár évi 10 000 kilométert is hozzáadhat a hibrid kamion hatótávolságához a napenergia, ha beválik a Scania elképzelése.
A baleset Károlyháza térségében történt, az Ausztria felé vezető oldalon.
Egy nyergesvontató karambolozott négy teherautóval a 37-es kilométernél.
Az alapmodell telepének kapacitása ötszöröse lesz egy Model S kapacitásának.
Az amerikai nyerges vontatók nagyon mások, mint európai társaik, a sofőrök mobil lakhelye olyan, mint egy kompakt lakás.
Abszolút hozza azt a retro hangulatot, amikor még csak ilyen kamionokat láttunk az utakon.
A tisztán elektromos hajtásláncú kamion erejével nem lesz gond, de a hatótávja még nem túl nagy.
Ilyen az, amikor a nyergesvontató és a szállítmánya is 100 százalékban elektromos meghajtású.
A rendőrök meglepődve szembesültek a ténnyel, hogy a hatalmas jármű egyik kereke alig volt rögzítve.
Ez a nyerges vontató a Tesla elektromos kamionjától eltérően nem akkumulátorból, hanem hidrogénből nyeri az energiát.
Ebben a rövidke videóban nemcsak a járgány külsejét, hanem a belsejét is alaposan szemügyre lehet venni.
Az országutak soktengelyes királyaiból nem olyan könnyű kilátni, mint a személyautókból. Mutatjuk, mire gondolunk.
Egyértelmű, hogy a Tesla nyerges vontatója nem szenved erőhiányban, az e-motorok hegyomlásnyi nyomatékot szabadítanak az aszfaltra.
A teherautó vontatmányának tetejét megduplázták, ott rejtették el a marihuánát, amelynek piaci értéke körülbelül egymilliárd forint volt.
Ez a hatalmas nyerges vontató lényegében úgy gyorsul 0-ról 100-ra, mint egy sportautó.