Jön a valaha készült legjobb M-es BMW - kémvideó
Hamarosan érkezik egy új BMW, mely újradefiniálhatja a vezetési élmény fogalmát.
Hamarosan érkezik egy új BMW, mely újradefiniálhatja a vezetési élmény fogalmát.
A négykarikás német prémiumgyártó egy újabb modelljének gyártását hozza el hazánkba.
Hamarosan érkezik a Daimler konszern vadonatúj luxuslimuzinja, melybe minden elérhető csúcstechnikát belepakolnak.
Adott két környezettudatos és nem mellesleg szemrevaló bajor autó, melyek dizájnját most nem feltétlenül a jó irányba vitték el.
Íme egy külcsín tekintetében régimódinak ható járgány, mely a lemezei alatt abszolút 21. századi technikát rejt.
A márka rajongói lényegében már tűkön ülve várják az az új "nagyvas" érkezését, addig is azonban javában zajlanak az új A8-as közúti tesztjei.
Az ikonikus német sportkocsi következő generációját már javában tesztelik. Mutatjuk, hogy hogyan.
Ez a bajor sportkocsi nemcsak a legritkább M3-as, hanem egyben az egyik legritkább BMW.
A négykarikás német prémiumgyártó már többször is belengette ezt a sportos modelljét, erre most hirtelen elkaszálta azt.
Ha egy igazán szép, mit szép, elképesztően gyönyörű W123-as Mercedesre vágyunk, akkor erre a példányra megéri gyorsan lecsapni.
A stuttgarti márka hamarosan le fogja leplezni a GLE teljesen új kiadását. Szupererős V8-as és kétféle hibrid modell is lesz belőle.
A bajorok izomtól duzzadó hibrid járgánya hamarosan egy új változatban is elérhető lesz.
Ezzel az új járgánnyal abszolút környezettudatos módon lehet feltépni az aszfaltot.
A wolfsburgi tervezők ezúttal egy kicsit merészebben bánhattak a ceruzával, pontosabban a számítógépes tervezőprogramokkal.
A négykarikás német prémiumgyártó rövid időn belül már a második Q8-ast tárja a nagyközönség elé.
Ha valaki esetleg kevésnek találná az AMG C63S kabrió erejét, az bátran kopogtasson be a Brabushoz.
A német gyártó puttonyos nagyautójával igen gyorsan célba juttathatók a különböző szállítmányok.
Messze még a piaci megjelenés, de a ráncfelvarrt új stuttgarti modell prototípusai már javában róják a tesztkilométereket.
Ebbe a német luxusautóba 35 év alatt kevesebb kilométer került, mint más autókba egyetlen év alatt.
Egy nyugat-európai lakos sokkal jobb helyzetből indul, mint mi: 1 millió forintos, öt éves fogyasztási hitelnél havonta négyezer forinttal kisebb a törlesztője.