#pszichológia








 

"Békén kellene hagyni a tanárokat"

Minden vizsgálat bebizonyította, hogy aktivitás közben lehet tanulni, és így fejlődik az idegrendszer is. Ma egy tanóra 70 százalékában a tanár aktív, tehát az iskolában leginkább a pedagógus fejlődik, nem a gyerek – véli Gyarmathy Éva pszichológus. Hogy jön a digitális kultúrához az ősember-gondolkodás? Miért nincs értelme az alaptantervnek? Miben van igaza Csépe Valéria miniszteri biztosnak? Interjú.


5 tipp arra, hogyan ne befolyásoljunk a munkahelyen
 

5 tipp arra, hogyan ne befolyásoljunk a munkahelyen

Tanácsok garmadáját olvashatjuk különféle befolyásolási módszerekről, amelyek bevetésével megolajozhatjuk a sikerhez vezető utat. Arról viszont már kevesebb szó esik, hogy a könnyebb út választásával olykor megüthetjük a bokánkat. Mutatunk öt olyan példát, amikor befolyásolási törekvésünk fordítva sülhet el.

HVG Extra Business HVG Extra Business











Gyerekek és internet: engedjük, ne engedjük?
 

Gyerekek és internet: engedjük, ne engedjük?

A technika változik, de a gyerekeket sújtó valós problémahalmaz – erőszak, iskolai zaklatás, szexuális bántalmazás, pszichés zavarok – alig. A digitális világban a szülőknek és a tanároknak kell utolérniük a gyerekeket, akiknek viszont ezen a területen is gondoskodásra, útmutatásra van szükségük.

HVG Extra Pszichológia HVG Extra Pszichológia