#pályafelújítás






Nyár közepéig inkább ne akarjon Pécsre vonatozni
 

Nyár közepéig inkább ne akarjon Pécsre vonatozni

Pályafelújítás miatt módosul a vonatok menetrendje a Budapest–Pusztaszabolcs–Pécs-vonalon február 26-tól július 15-ig – közölte a Mávinform az MTI-vel.A közlemény szerint jelentős menetrendváltozásra, és pótlóbuszos átszállásokra kell számítaniuk az utasoknak a vonalon és a csatlakozó vonalakon.

hvg.hu hvg.hu



Ráment majdnem 40 milliárd, 1 perccel nőtt a menetidő - mi az?
 

Ráment majdnem 40 milliárd, 1 perccel nőtt a menetidő - mi az?

Hiába a felújítás, tovább tart a vonatozás Békéscsabára a fővárosból – írja a Világgazdaság és számolt be az RTL Híradó. A vasúti pályára csaknem 39 milliárd forintot költöttek, a korábbi menetidő azonban 1 perccel nőtt. A MÁV-nál azt mondják: azért, mert 3 új megállóhely is lett. Pedig a beruházás átadóján a társaság műszaki igazgatója azt ígérte, 40 perccel csökken a menetidő. Most kiderült, ez valójában 2017 végétől várható.

hvg.hu hvg.hu

Egy hónapra eltűnik a 42-es villamos
 

Egy hónapra eltűnik a 42-es villamos

Pótlóbusz jár a 42-es villamos helyett a teljes vonalon jövő szerdától egészen május 13-áig Budapesten, mert felújítják a pálya egy részét. Április 27-éig a 151-es busz módosított útvonalon jár majd.

hvg.hu hvg.hu

Nem érti, miért túrják fel folyton a Nagykörutat? Itt egy válasz
 

Nem érti, miért túrják fel folyton a Nagykörutat? Itt egy válasz

Először is, nem újítják fel egyfolytában – legalábbis a BKK szerint. Másrészt a kilencvenes években elavultabb, igaz, olcsóbb módszerrel újították fel a villamospályát, ami nem felel meg a világ egyik legforgalmasabb, legterheltebb villamosvonalának. Sajnos az új felújítás sem lesz túl időtálló egy szakértő szerint.

hvg.hu hvg.hu


Völner: nem kell vizsgálni a szakszervezeti videót, nem lesz újabb vonalbezárás
 

Völner: nem kell vizsgálni a szakszervezeti videót, nem lesz újabb vonalbezárás

Nincs szükség parlamenti vizsgálatra az internetre feltett szakszervezeti videó miatt – mondta a fejlesztési minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára az MR1-Kossuth Rádió 180 perc című műsorában. Völner Pál úgy fogalmazott: ha mindenre, aminek annyi valóságalapja van, mint a szakszervezetek által nyilvánosságra hozott videónak, bizottságot hoznának létre, akkor azok felemésztenék a parlamenti munkát.

MTI MTI