Újabb milliárdokat költ a kormány reklámra
Most nem akarják megállítani Brüsszelt.
A voksolás fontosságára kívánják felhívni a figyelmet, hogy a fiatalok is járuljanak az urnák elé.
A világ legnagyobb szupermarket hálózata, az amerikai, de 28 más országban is jelenlévő óriás, a Walmart divatáru-polcain különös dolgok is kaphatók. Például olyan trikók, amelyeket a volt Szovjetunió nevének cirill betűs rövidítésével ékesítenek: CCCP.
Hároméves szerződést írt alá a japán autóóriás Naomi Oszakával, aki nagy meglepetésre megnyerte az amerikai nyílt teniszbajnokságot női egyesben a jóval esélyesebb Serena Williams-szel szemben.
A narrátora és főszereplője az az amerikaifocista, aki tiltakozáshullámot indított el a színes bőrűeket érő atrocitások ellen.
A hatóság szerint nem volt kivehető a logó a kitűzőn.
A párosban világelső magyar teniszezővel hirdeti magát az egyik sportruházati márka.
Hétfőtől kezdődően egyre több videó esetében futhatunk majd a YouTube-on olyan hirdetésekbe, melyeket nem lehet átugorni, így a kívánt videó megtekintéséhez a reklámot is muszáj lesz végignzni.
Jogilag valószínűleg nehéz belekötni a Huawei új hirdetésébe, etikusság szempontjából viszont mindenképpen aggályos az a reklám, amely az új készülékek fotózási képességeit villantja meg.
Nézegesse legendás magyar jégkrémek reklámjait hőguta ellen.
A színész most a Frida Kahlo-kiállítást nézte meg a Nemzeti Galériában, és igen, videózta, betaggelte.
A Facebook az amerikai felhasználók egy szűk csoportján már teszteli a hírfolyamban megjelenő újfajta hirdetéseket. A kiterjesztett valóság segítségével megjelenített termékek sokkal jobb vásárlási élményt kínálnak, mint amilyet eddig ismertünk.
Júliusban eltűnik a Google AdWords név. Az új Google Ads márka felöleli a vállalat összes rendelkezésre álló kampánytípusát, többek között a keresési, a display hálózati és a videókampányokat is.
A Facebook felhasználói mostantól azt is megnézhetik, hogy egy adott oldal milyen hirdetéseket futtat a Facebookon és az Instagramon, illetve a facebookos oldalak üzemeltetőiről, azok esetleges változásáról is több információhoz férhetnek hozzá.
A Benetton korábban is alkalmazott már hasonló taktikát, hogy valamilyen provokatív kampányt alkalmazva hívja fel a figyelmet valamire – és persze önmagára.
A Facebook már azzal is a felhasználók idegein táncolt, hogy bevezette a reklámokat a Messengerbe, erre most rátesznek még egy lapáttal. Jönnek az automatikusan elinduló videós hirdetések.
Aki csapata első világbajnoki meccsén kivédte Messi büntetőjét.
Szorul a hurok azoknak a hirdetőknek a nyaka körül, akik átverik a Facebook felhasználóit. Jön a hirdetések értékelése, ami megmondja, mennyire voltak elégedettek a vásárlók.
Első nagy sikerei, A Ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső, illetve a Blöff hangulatát idézi meg az angol rendező a futball nagyágyúival.
Folyamatosan információt gyűjtenek a felhasználókról a különféle közösségi oldalak, akkor is, ha az illető soha nem regisztrált egyik szolgáltatásra sem. A népszerű Adblock Plus olyan újdonsággal jelentkezett, amely kicselezi ezt.