Itt a digitális rendszámtábla, ami szinte bármit megjeleníthet
Rohamosan digitalizálódó világunkban tulajdonképpen csak idő kérdése volt, hogy mikor bukkannak fel az első high-tech rendszámtáblák.
Rohamosan digitalizálódó világunkban tulajdonképpen csak idő kérdése volt, hogy mikor bukkannak fel az első high-tech rendszámtáblák.
A modern autók remek online kapcsolattal és nagy felbontású kijelzőkkel bírnak, vagyis kiváló táptalajt biztosíthatnak a felugró reklámoknak.
Komoly összegeket termelnek szülőpukkasztó foglalatosságaikkal azok a húszas éveikbe lépő fiatalok, akik a Z generáció tagjaként kisgyermekkoruk óta a neten lógnak. Az influencer marketing le is csapott rájuk.
Jó ötletek, megindító vagy megdöbbentő történetek, meglepő technikai megoldások – az utóbbi évek izgalmas kommunikációs és reklámkampányaiból válogattunk Lakner Bertoldnak, a Vermis kreatívigazgatójának segítségével.
A YouTube-sztárok csak a videózásból meg tudnak élni, a legjobbak nem is akármilyen összegeket tesznek zsebre. Na de hogy csinálják? Erre adott választ egy népszerű vlogger.
Ne csodálkozzon, ha mostanában gyanúsan sok hirdetés bukkan fel számítógépezés közben, hiszen a két legfertőzőbb vírus éppen ilyesmit idéz elő.
Úgy tűnik, most volt a fordulópont a digitális vs. televízió hirdetésversenyben.
Egyre kevesebbet kommunikálnak a kis cégek Facebookon, de még mindig ezt tartják a legfontosabb hirdetési felületnek karácsony előtt.
Pedig se vér, se szex, se halál nincs a képen.
Néhány hete még a Samsung csinált viccet az Apple eddigi készülékeiből, most a Motorola is felvette a kesztyűt, és odaszúrt egyet – mindkét cégnek.
Csak a Soros-terv hirdetésére 2,3 milliárd forint ment el, miközben Mészáros Lőrinc médiacégeihez összesen 1,24 milliárd forint folyt be.
Az adventi kalendáriumukat szerették volna reklámozni a fotóval.