Vicces videóval szúrt oda a Samsung az Apple-nek – de nem túl késő ez?
A Samsung majdnem fél évet várt rá, hogy elsüssön egy poént az Apple kárára, most azoban megtették. Jöhet a visszavágó?
A Samsung majdnem fél évet várt rá, hogy elsüssön egy poént az Apple kárára, most azoban megtették. Jöhet a visszavágó?
Hiába is tagadnánk, ha megfog egy reklám, fiziológiai reakcióink lebuktatnak – a "lebuktatásban" rejlő üzleti lehetőségeket igyekszik kihasználni egy magyar startup. A Synetiqnél tudják, miért lett sikeres Kasszás Erzsi, még ha illett is utálni.
Megelégelve, hogy gyakran "megfeledkeznek" róla, Új-Zéland kampányt indított annak érdekében, hogy ezentúl az összes világtérképre felkerüljön. A vicces országimázsépítésbe maga a miniszterelnök is beszállt.
Öt évig Garancsi István cége reklámozhat a budapesti lámpaoszlopokon. Az „elefántfüleket” eddig is az Esma hasznosította – sokáig ingyen.
Az ESMA korábban vitában állt az önkormányzattal, de a mostani pályázat elbírálásakor már szent volt a béke.
Donald Trump idején ismét igazán időszerűvé vált a rasszizmus mint téma – mutat rá a Mudbound című film alapjául szolgáló, Sárfészek című regény írója, Hillary Jordan. Interjú.
A Force India autójánál hozták ki a maximumot az új, a pilóták fejét védő biztonsági elemből, a „glóriából”.
Az énekes a klipjében egy hírességet játszik, aki egy unalmas eseményről kiszabadulva őrült táncba kezd. Éppen úgy, ahogy a francia luxusmárka reklámjának főszereplője.