Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Nézegesse legendás magyar jégkrémek reklámjait hőguta ellen.
A nyár legforróbb hetében mi más nyújtana jobb felfrissülést, mint egy jégkrém. Az édesség nem új, és reklámozni sem ma kezdték el. Nézzük, korábban hogyan próbálták rávenni a magyar fogyasztókat arra, hogy kivegyenek valamit a hűtőpultból.
Először volt Leo – a reklámdalra pedig többen emlékezhetnek, mint magára a termékre.
Nem, ennyivel nem ússzák meg olvasóink, íme még egy filmecske, amelynek különlegessége, hogy a végén a poharas jégkrém sajátos szerepben bukkan fel.
A hetvenes-nyolcvanas években nem csak Leo jégkrémet lehetett kapni, hanem Rollt is, amelyet nem tejfeldolgozó készített, hanem az Egyesült Gyógyszer- és Tápszergyár, a későbbi EGIS – a tápszereknél felhasznált tej megmaradt összetevőiből. Amíg a Leónál adott volt, hogy egy oroszlán reklámozza, utóbbinál a jegesmedvéhez a Dolly Roll csatlakozott.
És volt még egy fagylalt, a Panda Prím, amelynek csak egyetlen, méltán elfeledett reklámját leltük fel.
A korszak legismertebb fagyija azonban Bagamérié, a mestercukrászé volt, amellyel "még érmet is nyert" a mester – a Keménykalap és krumpliorr című filmben.
Theo Schöller ugyan már a harmincas évektől gyártotta Nürnbergben jégkrémeit, a magyar piacon azonban 1990-ben jelent meg cége, amikor a Leo jékgrémcsaládot gyártó Budatej többségi tulajdonosa lett. És ilyen reklámokkal ajándékozta meg a magyar fogyasztókat:
A Panda Prímre ugyan kevesebben emlékeznek, gyártója, a Veszprémi Jégkrémgyár annál fontosabb szereplőjévé vált később a jégkrémpiacnak. 1991-ben az Unilever vásárolta fel a céget, az üzem pedig ma már exportra is gyárt a 2003-ig Eskimo, azóta pedig Algida néven forgalmazott jégkrémekből. Az új márkanevet ilyen reklámmal vezették be:
Ha pedig valaki nem a reklámoknak akar hinni, hanem nekünk, azoknak ajánljuk tesztünket az üzletekben kapható csokis jégkrémekről.
Nagy nyári fagyiteszt: mit adjunk az ellenségeinknek, és mit a barátainknak?
Tombol a nyár, megnéztük az Aldi, a Lidl, a Penny Market, az Auchan, a Spar és a CBA mélyhűtőládáit, hogy némi válogatás után megkóstoljunk pár dobozos fagylaltot. Nem voltunk nagyon elragadtatva, de azért találtunk néhány finomabb készítményt is.
És ime egy másik cikkünk, amelyben elmagyarázzuk, mi a különbség a minőségi és a silány fagylaltok között.
Kíváncsi rá, mennyit kaszálnak a cukrászok egy gombóc fagyin? Kiszámoltuk
A jó és a rossz minőségű fagylaltot néha nem is olyan könnyű megkülönböztetni. Az Élelmiszerkönyv nem segít ebben, mi megpróbáljuk.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A családja körében hunyt el Ozzy Osbourne 76 évesen. Az egykor zűrös életű rocklegenda alig két hete adta le minden idők második legtöbb bevételt termelő jótékonysági koncertjét. Számos egészségügyi problémája volt, Parkinson-kórban is szenvedett.
Az amerikai elnöknek Jeffrey Epsteinnel kapcsolatban olyan összeesküvés-elmélet ellen kell védekeznie, amilyenekhez korábban ő szoktatta a most dühös táborát.