szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az Index értesülése szerint több száz utas ragadt a Stansted repülőtéren, miközben semmilyen információt nem kaptak a Ryanairtől.

Öt óra várakozás után törölték a Ryanair szombat délutáni London–Budapest járatát – írja az Index olvasóitól kapott információkra hivatkozva. Az olvasója azt írta, hogy a várakozás ideje alatt nem kaptak sem információt, sem ellátást, a Ryanair ügyfélszolgálata pedig elérhetetlen volt.

Az FR8371-es járatnak eredetileg 18:30-kor kellett volna elhagynia Stanstedet, végül azonban egyáltalán nem indult útnak, a helyszínen várakozó utasokkal pedig mindössze annyit közölt a személyzet, hogy a legközelebbi járat, amelyre át tudják foglalni a jegyüket, hétfői. Azt is a tudomásukra hozták, hogy nem tudnak nekik szállást biztosítani.

Az utas szerint arra a kérdésre, hogy miért törölték a járatot, azt válaszolták, hogy nem áll rendelkezésre repülőszemélyzet.

A több száz utas maga próbált megoldást keresni a helyzetre.

(Borítóképünkön Michael O'Leary Ryanair-vezér).

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!