Drámai felvétel örökíti meg, ahogy két repülő egymásba rohan a kartúmi reptéren
Két Antonov ütközött össze.
Két Antonov ütközött össze.
A belső égésű motorral szerelt járművek tömeges lecserélését a hidrogénhajtás elterjedése is elhozhatja. Csak még nagyon drága a technológia.
Augusztusban megváltozott a repülőgépek felszállásának rendje, a cél az volt, hogy csökkenjen a zajszint a XVI. kerületben – most viszont a XVIII. kerületben lett tűrhetetlen a helyzet.
Az US-Bangla Airlines egyik Boeingjével műszaki probléma adódott, a személyzet ezért a kényszerleszállás mellett döntött. A landolás azonban nem volt zökkenőmentes.
Ellentmondásos ítéletet hozott a német bíróság.
A budapest repülőtéren rég nem látott vendég fogadja azokat az utasokat, akik ezekben a napokban utaznak a Budapest Airport 2B Termináljáról: egy Malév-festésű Tupoljev Tu-154-es.
Ilyen népes és változatos mezőny igen ritkán szokott feltűnni a gyorsulási versenyeken.
Az ok egyszerűbb és bosszantóbb, mint gondolná.
A Flightradar24 közzétette, melyek voltak az év eddigi legzsúfoltabb napjai a polgári légi közlekedés számára. Animációt is mutattak ezekről.
Rendőrök, csendőrök, vámosok és egy helikopter is kergette a sofőrt. Még nem tudni, mit keresett ott.
A folyó alacsony vízszintjének köszönhetően vette észre egy második világháborús bombázórepülő maradványait egy járókelő a tököli Duna-parton. A gép a Dunai Repülőgépgyárat támadta '44-ben, de a magyar légvédelem lelőtte. Most a szolnoki repülőmúzeumba szállították.
Légiutas-kísérőkből ugyancsak komoly hiány mutatkozik.
A Concorde negyed évszázadon át volt az ég koronázatlan királynője. Fejlesztése több mint 3 milliárd fontot emésztett fel, megépítése pedig 15 évbe telt. A gép kétszer gyorsabb volt a hangnál, a London és New York közti távolságot pedig alig 3 óra alatt tette meg. A legendás repülő tündöklését és bukását is bemutatja egy új, kétrészes dokumentumfilm.