Atlanta és Hongkong viszi a prímet a globális reptérrangsorban
Még csak most kapaszkodik vissza a légi utasforgalom és áruszállítás a járvány előtti szintre. A legforgalmasabb repterek között már nincsenek EU-s légikikötők. HVG-ténytár.
Még csak most kapaszkodik vissza a légi utasforgalom és áruszállítás a járvány előtti szintre. A legforgalmasabb repterek között már nincsenek EU-s légikikötők. HVG-ténytár.
A fenyegetések e-mailben érkeztek.
Csak augusztus folyamán 25 dróntámadás érte Oroszországot, és ezek egy jó része célba is talált.
Már nem a londoni Heathrow Európa legforgalmasabb reptere, hanem a párizsi Charles de Gaulle. A harmadik helyen az amszterdami Schiphol áll, de valamennyi légikikötő forgalmát alaposan megtépázta a koronavírus-járvány.
Több város korábban is álmodozott korszerű reptérrről, a kormány is ígért ezt-azt, és látszólag most ismét nekiveselkedett a dolognak. Egy kis reptér nemigen lehet nyereséges, de beruházókat csábíthat, és nem mellékes szempont, hogy a magyar nagyvállalkozók egyre jobban szeretnek repülni belföldön is.
Egyre többet tudni a Microsoft hosszú ideje készülő repülős játékáról. A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér a maga valójában ugyan nem lesz benne, de sok másik igen.
A globális felmelegedés veszélybe sodorhatja a legforgalmasabb repülőterek negyedét. Az extrém időjárás és a tengerszint emelkedése néhány évtizeden belül szó szerint elmoshatja őket a Föld színéről.
Tényleg biztonságosabb az első osztály? Hajtóművek nélkül halottak vagyunk? És mi történik az elveszett bőröndökkel? – a Telegraph összeszedte a repüléssel kapcsolatos legkínzóbb kérdéseinket.
Sztrájk kezdődött kedden kora reggel több németországi nemzetközi repülőtéren, a munkabeszüntetés miatt már reggel több száz járatot kellett törölni.
A pilóták között létezik egy közmondás, mely szerint: „Minden leszállás, mely után elsétálsz a gép mellől, egy jó leszállás volt.” A Világutazó blog bemutat néhány extrém esetet, ahol a pilótának kihívást, az utasoknak pedig idegörlő pillanatokat okoz a landolás.
A vidéki repterek mintegy fele csődbe mehet, korábbi milliárdos fejlesztéseik pusztulásnak indulhatnak - írta Vadász Lászlóra, a Vidéki Repülőterek Szövetsége elnökére hivatkozva a Világgazdaság szerdai számában.