Régi autók, amelyeknél nem a 0-100, hanem a 100-0 a lényeg
Van amikor többet számít a jó lassulás, mint az ülésbe préselő gyorsulás.
Van amikor többet számít a jó lassulás, mint az ülésbe préselő gyorsulás.
Vízforraló funkciót nem, egyéb érdekességet viszont bőven találtunk Ibolya néni egykori farmotoros Skodájában, mely a Fenyő-gyilkosságot feldolgozó dokumentumfilmben is szerepelt. Következik a véletlenül lefényezett alátét és a csehszlovák sílécösszefogó gumi története.
A fekete Aurus Senatok mellett két hófehér retró kabrió is feltűnt a felvonuláson.
A nem éppen átlagon felüli dinamikájáról ismert NDK típusba két nagyteljesítményű motort szereltek.
A közelmúltig kevesen gondolták volna, hogy a kiváló állapotban lévő oldtimer egyszer majd újra szolgálatba fog állni.
A készítők nem tettek mást, mint halk villanymotorra cserélték az oldtimer zajos belsőégésű motorját.
Vázoljuk, hogy milyen védelmet nyújtanak az utasaiknak a szocialista blokkból származó, ma már oldtimer korú autók.
A modern technikájú hűtőgép külseje egyenesen az ötvenes-hatvanas évekbe repít vissza bennünket.
Az Abarth által kezelésbe vett kisautó új változatának motorjában találtak még néhány extra lóerőt.
Az alkotóknak remekül sikerült fele annyi keréken meghonosítaniuk az eredeti Beetle életérzést.
Ez az itthon készült retro NDK-járgány klíma helyett vízhűtéssel gondoskodik a beülők nyári hűtéséről.
A felújítók egészen kiváló munkát végeztek, a régi Bulli hamisítatlan módon repít vissza bennünket a 60-as évek végére.
A Peugeot elkészítette évtizedekkel ezelőtti modelljének csúcstechnikával megpakolt 21. századi verzióját.
Ma délelőtt a Budapest–Esztergom-vasútvonal megállóiban várakozók kicsit úgy érezhették, hogy visszarepültek az időben.